IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : voor de Utrechtse Biologie studenten: 6 februari o.m. Led Astray en Toxocara Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-02-2006 13:13 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Trinity 2006

Artiesten
Cutting Daisy, Toxocara, Led Astray, Close The Lines

Algemene informatie
donderdag 9 februari 2006 - 23:00 - City Hall, Utrecht - Utrecht - Metal / Hardrock

Het bekende festival in de werfkelders onder het stadhuis, georganiseerd door Utrechtse biologie-studenten.

Tickets
nog niet bekend

Weet iemand of dit alleen voor studenten is, of mag elke verloren ziel komen?

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 06-02-2006 18:10 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

deze mafkees is er niet,moet(wil) sporten

YES WEL deeeenk!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

komt een paar jaar te laat

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2006 18:20]

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-02-2006 18:35 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

En de Gentse biologie studenten? Krijgen wij niks?

Member of the iso-betawuste crew!!

attila_de_hun
Posted 06-02-2006 18:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 18:35 schreef Snoodaerdt het volgende:
En de Gentse biologie studenten? Krijgen wij niks?

Soulfly komt toch in gent?? nou dan??

(En de Antwerpse biologie, vooral ecosysteembeheer, regeert Gent er zwaar uit)

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-02-2006 20:16 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 18:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Soulfly komt toch in gent?? nou dan??

(En de Antwerpse biologie, vooral ecosysteembeheer, regeert Gent er zwaar uit)

Ecosysteembeheer was dan ook mn eerste keuze maar wegens omstandigheden toch maar in Gent gebleven... Gentse studentenleven regeert dan weer dat van Antwerpen er dik uit!!

attila_de_hun
Posted 06-02-2006 20:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:16 schreef Snoodaerdt het volgende:
Ecosysteembeheer was dan ook mn eerste keuze maar wegens omstandigheden toch maar in Gent gebleven... Gentse studentenleven regeert dan weer dat van Antwerpen er dik uit!!

jammer, dan had je een thesis bij mij kunnen komen doen. Maar wat ik van de campus van Gent heb gezien, dat zijn wel blokken beton zeg.

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-02-2006 20:55 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:25 schreef attila_de_hun het volgende:
jammer, dan had je een thesis bij mij kunnen komen doen. Maar wat ik van de campus van Gent heb gezien, dat zijn wel blokken beton zeg.

Art nouveau? Nee,das ind wel juist ja... Behalve dan waar ik mn thesis doe!! In het VIB in Zwijnaarde...

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 06-02-2006 21:00 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

Gaaf, Toxocara is altijd wel leuk.

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 06-02-2006 21:58 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Ik zie de link niet tussen een biologie studie en metal?

How can I know so many never really knowing anyone?

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 07-02-2006 6:25 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 21:58 schreef Pantalaimon het volgende:

metal houdt een bepaald soort mens in biologisch evenwicht,dus moet kunnen !!

YES WEL deeeenk!!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-02-2006 7:45 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 21:58 schreef Pantalaimon het volgende:

In dit geval: het optreden wordt georganiseerd door biologie studenten.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-02-2006 2:11 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Is dit nu voor iedereen toegankelijk?
Lillith???

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-02-2006 2:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

volgens mij wel hoor. tenminste, anders sleept mn broer me wel mee

Je moeder.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2006 2:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

woeha. arme jy !!!

Fuck the world and fuck you

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-02-2006 7:49 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 2:11 schreef Deathwish het volgende:
Lillith???

Dat weet ik dus niet, dat was dan ook mijn vraag in het begin van dit topic. Anders doe je gewoon ff alsof je biologie-student bent.

Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 08-02-2006 10:15 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 8 februari 2006 2:11 schreef Deathwish het volgende:
Lillith???

JA

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 08-02-2006 15:56 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 7:45 schreef 1i1ith het volgende:
In dit geval: het optreden wordt georganiseerd door biologie studenten.

het word neergezet alsof het iets voor de bezoekers uitmaakt.

How can I know so many never really knowing anyone?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-02-2006 16:16 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Mooi, morgen zuipen dus.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-02-2006 16:30 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 15:56 schreef Pantalaimon het volgende:
het word neergezet alsof het iets voor de bezoekers uitmaakt.

Die indruk kreeg ik, en uit mijn studententijd weet ik dat de feesten van mijn faculteit voor de studenten van die faculteit waren. Maar als dit optreden voor iedereen toegankelijk is: BETER!!!

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 09-02-2006 9:55 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

*ninja tsjak*
En wel komme allemaal ja?!

Sprietje
Usericon van Sprietje
Posted 09-02-2006 16:55 by Sprietje Wijzig reactieProfiel van SprietjeQuote dit berichthttp://www.panoptikon.nl

Oh oeps.....had ik ff misschien iets duidelijker moeten neerzetten dat het dus voor IEDEREEN voor de somma van 5 euro toegankelijk is. Met andere woorden weest welkom van af 22.00 uur!!
Martin
www.cuttingdaisy.nl

Only 2 things in life are certain, death and taxes.

Sprietje
Usericon van Sprietje
Posted 09-02-2006 16:55 by Sprietje Wijzig reactieProfiel van SprietjeQuote dit berichthttp://www.panoptikon.nl

Oh oeps.....had ik ff misschien iets duidelijker moeten neerzetten dat het dus voor IEDEREEN voor de somma van 5 euro toegankelijk is. Met andere woorden weest welkom van af 22.00 uur!!
Martin
www.cuttingdaisy.nl

Only 2 things in life are certain, death and taxes.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-02-2006 17:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hahahahaha @ de line-up: wel weer lekker duidelijk wie er in de "muziekcie" zit. Gekke Lucas

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 09-02-2006 17:22 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Hmmm eerst maar eens ff bij Gojira in Tilburg kijken. Daarna kom ik vast nog wel ff langs.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2006 10:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

godver, waarom lees ik dit nu pas

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com