|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit al in OASA en de JNM, daar heb ik al werk genoeg mee. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: OOOooooooohhhh, we weten niet wie je bent. Nou, verlos ons uit ons lijden en vertel het ons, meester deicide6666 [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-01-2002 17:34] |
|
quote: 90% van de underground black metal is niet schijt, jij vind het schijt Beetje feiten vertellen die niet kloppen, ik wil je niet eens kennen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-01-2002 17:34] Black Metal ist krieg :-) |
|
Misschien is het wel Schaambaard die kijkt wat-ie kan flikken. |
|
quote: misschien een poging tot humor? Suck my piss |
|
misschien heeft ie gelijk? ehehheeheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
een club onstaat vanzelf en spontaan .maar als ik blackmetal ideologie goed begrepen heb ,dan vewerpt het al het georganiseerde en structuren . een blackmetal club is daardoor een tegnstrijdigheid in zichzelf . Een survivaltocht waar iedereen elkaar op leven en dood bestrijd misschien meer blackmetal |
|
quote: Dat lijkt me een goed plan! Mag ik een paar kandidaten uitkiezen? Vrijwillig aanmelden mag ook, bel gewoon even naar 0900-BLACKMETAL. (666 euro p.m.) |
|
quote: Een gevoel van aanstormende Jehova's getuigen bekruipt me... |
|
wat gaan we dan voor dolle dingetjes doen, O Deicide6666, grote Magier? ff blind leeftijd gokken? en niet in het profiel kijken? ik gok : 15 |
|
AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!! Sander B = Sander Burger?? Uut Krimpen?? |
|
ik voel me NIET aangesproken |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 21-02-2002 20:21] |
|
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht je hoort erbij je hoort erbij "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik wil niet in een club. al die verplichtingen. Bah. doe mij maar geen club. |
|
Willen jullie in mijn club? Dat is een club van mensen die niet in clubjes gaat |
|
Ja! Nee! ik wel/niet! |
|
Oeh een club, wat superretegaafstoer man... echt wel kewl man he... yeh baby ... |
|
af en toe lig ik echt dubbel om jullie, beste ZM figuren dank u allen zeer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
grinnik...clubjes...dat deden wij in groep 6: "jij mag niet in ons clubje" en "als je zo stom bijft doen dan hoor je niet meer bij ons clubje" neeh...clubjes (als je het zo wil noemen) moeten vrienden zijn die steeds dichter naar elkaar toegroeien...een "clubje" op internet waar over mettul gepraat wordt...das een FORUM...net als dit...dussee..wij zitten al in een clubje heer 6666...sorry. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
als je niet in m'n club komt mag je niet op m'n kinderfeestje komen hooor je word zelfs thuisgebracht |
|
hehe, we zijn toch allemaal al een ZM clubje |
|
quote: Aanstormende Jehova's? Ik zie het al voor me... |
|
wapperende jurken en al.... No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |