|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En de dag erna een vrije dag |
|
Dit ziet er lekker uit!! Hier probeer ik bij te zijn! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
aanwezig signature |
|
Schop |
|
+1 signature |
|
Snoodaerdt, jij komt ook? |
|
Normaalgezien wel ja... Als je dit bijtijds eens omhoog schopt zodat ik het niet steeds vergeet Is iig mooi affiche en vlakbij dus zou zonde zijn van het te laten liggen! Wanhoop heerscht!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Tof! Ik zal over een halve maand of zo nog wel eens schoppen, ja |
|
En SCHOP Nog een dikke twee weken te gaan! |
|
Staat nog steeds op lijst van geplande concerten! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Frozen Seas... rules!! Wuotanes Her ook! ;-) |
|
*Hint* |
|
Ik hoop echt dat ik hier nog geraak, maar begin er voor te vrezen Tijdsgebrek wegens thesis, geldgebrek en nu ook nog eens gebrek aan vervoer! Lijkt me wel nog erg moelijk om te overkomen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hopelijk verandert het nog, 't zou jammer zijn als je niet kan komen! |
|
Inderdaad, ik heb Wanhoop nog niet live mogen aanschouwen dus dat zou wel balen zijn Maar we doen ons best om een oplossing te vinden!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Wees maar aanwezig, velen zouden nogal kunnen verrast zijn, wie de opener is... |
|
Tsja.. als ik niet weet wat de support is dan ga ik ook niet naar belgie rijden Alleen voor een band als Kludde zou ik overwegen om te gaan. Wanhoop al een keer gezien, was wel gaaf, maar niet de moeite om zover te gaan reizen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het zou wel eens heel interessant voor jou kunnen zijn, Digerdoden. Frozen Seas staat ook bekend als Wuotanes Her en die staan dan eigenlijk voor T... een beetje google en je vindt het wel. Het is een beetje surprise act dus als ik het echt vertel is het natuurlijk geen 'surprise' meer... |
|
oja, das waar ook! Ik heb hier de demo nog ergens liggen.. Als ik zondag niet te brak ben kom ik misschien wel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zeker aanwezig! |
|
Dubbel balen want ik ga er waarschijnlijk echt niet geraken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Is de trein geen optie? In 't teruggaan zouden we je wel af kunnen zetten in Zottegem, van deze keer gaat er toch niemand anders mee! |
|
Das alweer heel vriendelijk van je hoor, maar het is vooral mn thesiswerk die roet in het eten gooit Als ik ginder nie raak, alleszinds amuseleute ginder é!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Oeie, op die manier Succes nog met je thesis! |
|
Vanavond! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |