IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo 30 april, Wanhoop & Frozen Seas, Aalst (Be) Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 08-02-2006 14:44 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

En de dag erna een vrije dag

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 08-02-2006 20:30 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dit ziet er lekker uit!! Hier probeer ik bij te zijn!

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2006 20:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aanwezig

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-03-2006 18:38 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Schop

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-03-2006 12:57 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:38 schreef Bleh? het volgende:
Schop

goed zo!! wask alweer compleet uit het oog verloren

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2006 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 25-03-2006 18:11 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Snoodaerdt, jij komt ook?

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-03-2006 12:02 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Normaalgezien wel ja... Als je dit bijtijds eens omhoog schopt zodat ik het niet steeds vergeet
Is iig mooi affiche en vlakbij dus zou zonde zijn van het te laten liggen! Wanhoop heerscht!!!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 26-03-2006 12:47 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Tof!
Ik zal over een halve maand of zo nog wel eens schoppen, ja

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-04-2006 0:54 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

En SCHOP
Nog een dikke twee weken te gaan!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-04-2006 15:48 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Staat nog steeds op lijst van geplande concerten!

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 19-04-2006 13:00 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Frozen Seas... rules!!
Wuotanes Her ook! ;-)

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 26-04-2006 10:24 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

*Hint*

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-04-2006 14:31 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik hoop echt dat ik hier nog geraak, maar begin er voor te vrezen Tijdsgebrek wegens thesis, geldgebrek en nu ook nog eens gebrek aan vervoer! Lijkt me wel nog erg moelijk om te overkomen

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 26-04-2006 16:22 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 14:31 schreef Snoodaerdt het volgende:
Ik hoop echt dat ik hier nog geraak, maar begin er voor te vrezen Tijdsgebrek wegens thesis, geldgebrek en nu ook nog eens gebrek aan vervoer! Lijkt me wel nog erg moelijk om te overkomen

Hopelijk verandert het nog, 't zou jammer zijn als je niet kan komen!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-04-2006 20:46 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Inderdaad, ik heb Wanhoop nog niet live mogen aanschouwen dus dat zou wel balen zijn Maar we doen ons best om een oplossing te vinden!!

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 27-04-2006 12:57 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Wees maar aanwezig, velen zouden nogal kunnen verrast zijn, wie de opener is...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-04-2006 13:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Tsja.. als ik niet weet wat de support is dan ga ik ook niet naar belgie rijden
Alleen voor een band als Kludde zou ik overwegen om te gaan. Wanhoop al een keer gezien, was wel gaaf, maar niet de moeite om zover te gaan reizen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 27-04-2006 15:02 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Het zou wel eens heel interessant voor jou kunnen zijn, Digerdoden. Frozen Seas staat ook bekend als Wuotanes Her en die staan dan eigenlijk voor T... een beetje google en je vindt het wel. Het is een beetje surprise act dus als ik het echt vertel is het natuurlijk geen 'surprise' meer...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-04-2006 15:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

oja, das waar ook!
Ik heb hier de demo nog ergens liggen..
Als ik zondag niet te brak ben kom ik misschien wel

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-04-2006 11:46 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Zeker aanwezig!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-04-2006 20:04 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dubbel balen want ik ga er waarschijnlijk echt niet geraken

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 29-04-2006 10:50 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 20:04 schreef Snoodaerdt het volgende:
Dubbel balen want ik ga er waarschijnlijk echt niet geraken

Is de trein geen optie? In 't teruggaan zouden we je wel af kunnen zetten in Zottegem, van deze keer gaat er toch niemand anders mee!

Snoodaerdt
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-04-2006 10:55 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Das alweer heel vriendelijk van je hoor, maar het is vooral mn thesiswerk die roet in het eten gooit
Als ik ginder nie raak, alleszinds amuseleute ginder é!!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 29-04-2006 10:57 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Oeie, op die manier
Succes nog met je thesis!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-04-2006 8:08 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Vanavond!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com