|
Auteur: |
|
|
hmmm ik heb volgens mij een andere, the lament configuration.. ook zeker niet slecht. |
|
hm die nieuwe dus maar eens checken. Ik heb ook alleen The Lament Configuration en die bevalt mij ook prima Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
PHN moeten reviewen, aangenaam schijfje ... draai em echter nooit weer ... |
|
Hoewel The Lament Configuration mij best bevalt, vind ik het jammer dat over de zang constant een effect zit. Is dat op die andere ook zo? |
|
The Lament cofiguration is volgens mij de nieuwe, PHN is de ouwe (ik heb de re-release meen ik). Over dat effect moet ik je het antwoord effe schuldig blijven; heb die schijf twee weken geleden voor het laatst gehoord en ben newt terug van vakantie, dus even mijn geheugen opfrissen vanavond She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
klinkt ok, eens checken signature |
|
quote: "The Lament Configuration" is inderdaad de meest recente. Ook wel te horen als je het mij vraagt; geweldig album. Doet IMO niet onder voor bands als Botch/DEP/Burnt by the Sun. Desalniettemin is dit album ondertussen al heel wat jaartjes uit. Volgens mij ligt deze band ondertussen onder de zoden. Jammer edoch helaas. |
Index / Heavy Metal |