![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
hmmm ik heb volgens mij een andere, the lament configuration.. ook zeker niet slecht. ![]() |
|
hm die nieuwe dus maar eens checken. Ik heb ook alleen The Lament Configuration en die bevalt mij ook prima ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
PHN moeten reviewen, aangenaam schijfje ... draai em echter nooit weer ... ![]() |
|
Hoewel The Lament Configuration mij best bevalt, vind ik het jammer dat over de zang constant een effect zit. Is dat op die andere ook zo? ![]() |
|
The Lament cofiguration is volgens mij de nieuwe, PHN is de ouwe (ik heb de re-release meen ik). Over dat effect moet ik je het antwoord effe schuldig blijven; heb die schijf twee weken geleden voor het laatst gehoord en ben newt terug van vakantie, dus even mijn geheugen opfrissen vanavond ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
klinkt ok, eens checken signature ![]() |
|
quote: "The Lament Configuration" is inderdaad de meest recente. Ook wel te horen als je het mij vraagt; geweldig album. Doet IMO niet onder voor bands als Botch/DEP/Burnt by the Sun. Desalniettemin is dit album ondertussen al heel wat jaartjes uit. Volgens mij ligt deze band ondertussen onder de zoden. Jammer edoch helaas. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |