IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ban voor mij
schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 04-01-2002 16:34 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

ik stop met posten hier (drie maal hoera voor jullie!). Wil een van jullie moderators zo vriendlijk zijn mijn naam te verbannen zodat niemand misbruik van mijn naam kan maken.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-01-2002 16:46 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Jammer, misschien tot ziens.

Niemand kan misbruik van jouw naam maken, aangezien niemand jouw wachtwoord heeft


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 04-01-2002 20:31 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Hmzzz...ik meld meteen maar even hetzelfde. Ik heb al een tijdje niet echt actief meer gepost maar bij deze maar even officieel.
Black metal is bloed!
Heil



SCUM FUCK


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-01-2002 20:34 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

je wilt gebanned ?... zie ik geen reden toe .. en zo lang je je password niet doorgeeft aan iemand anders dan kan er ook geen misbruik van je username gemaakt worden.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-01-2002 21:10 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Yesssss


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 21:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sjaan, niet lullig bedoeld, het waren niet luitjes waar iedereen het altijd mee eens was, maar om nu zo goedkoop te reageren... Het minste wat je kunt doen is ze het beste wensen en het stiekem niet menen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-01-2002 21:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 4 januari 2002 21:18 schreef Greycloak het volgende:
Sjaan, niet lullig bedoeld, het waren niet luitjes waar iedereen het altijd mee eens was, maar om nu zo goedkoop te reageren... Het minste wat je kunt doen is ze het beste wensen en het stiekem niet menen.


Dit was met name naar Dux gericht. Ik ben het nog nooit met hem eens geweest, en hij heeft veel onrust veroorzaakt hier. Zijn afscheid is dus een verademing voor velen denk ik. Maar het beste jongens!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-01-2002 3:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Goh, ik ben het een keer met Greycloak eens.

Sjaan, als je niet oppast zal ik je voor de rest van m'n leven 'meisje' blijven noemen.

1. Dux Mortem heeft meer argumenten geleverd dan jij
2. Dux Mortem is niet degene die afscheid neemt

EI!!!!

Verder vind ik op zo'n manier afscheid nemen erg theatraal. Weg = weg, punt.

Wel jammer dat Dux Mortem de laatste tijd niet gepost heeft, ik vind z'n posts altijd erg intelligent en verfrissend. Dux, als je dit leest... HEIL!!


edit: ook ik ben wel eens een ei; alleen Schaambaard is weg, Dux Mortem bestaat nog steeds hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-01-2002 3:43]


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 05-01-2002 4:34 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

@schaambaard en Duxmortem: het beste dan maar

@algemeen: hoewel ik het met veel van hun ideeen niet eens ben hebben deze mensen toch in een aantal topics goede onderbouwde meningen gegeven. Ookal ben je het niet met iemand eens is dit niet een reden om ze in ieder verder volgend topic, ongegrond en zonder gelezen te hebben wat ze zeggen, af te zeiken. vin ik een beetje jammer.



ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-01-2002 8:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 4:34 schreef Lord Uraneck het volgende:
@schaambaard en Duxmortem: het beste dan maar

@algemeen: hoewel ik het met veel van hun ideeen niet eens ben hebben deze mensen toch in een aantal topics goede onderbouwde meningen gegeven. Ookal ben je het niet met iemand eens is dit niet een reden om ze in ieder verder volgend topic, ongegrond en zonder gelezen te hebben wat ze zeggen, af te zeiken. vin ik een beetje jammer.



hetgeen ook niet "altijd" gebeurde, maar een paar keer gebeurd is, nou boeie daar moet je maar tegen kunnen, that's life


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen