|
Auteur: |
|
|
www.heidevolk.com www.myrkvar.nl Dynamo Rock & Metal Café Catharinaplein 21 5611 DE Eindhoven tel.: 040 – 2393110 mail: reply@dynamo666.nl web: http://www.dynamo666.nl |
|
jeuj hoeren! |
|
Mooie poster. Daar zal Grafke blij mee zijn. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Haha ja ze hebben een oude foto gebruikt, maar goed |
|
quote: Stelletje posers! Maar ik ben natuurlijk aanwezig! Damn, eerste keer dat ik in nieuwe Dynamo kom. Sowieso, bezoekje aan Dynamo is alweer veel te lang geleden. (Kijkt naar flyertje aan de muur van "houdoe en bedankt festival") "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Vet! Ik heb eigelijk wel zin om Heidevolk weer eens live te zien! .. |
|
Aanwezig |
|
Het Bier zal weer vloeien |
|
Ziet ernaar uit dat het gezellig zal worden |
|
Hahaa! Het wordt wederom een glorieuze slachting! |
|
Komt die violiste ook weer mee? Ik moet helaas passen vanavond maar na afloop kom ik nog wel even langs |
|
Volgens mij is dat nu gewoon een vast lid van Heidevolk. |
|
Een prima toevoeging |
|
Heidevolk rockte de pan weer eens uit , ohja en bedankt voor ut biertje |
|
Het was zeer gezellig! Lekker druk en actief publiek (voornamelijk bij Heidevolk natuurlijk). |
|
Het was idd gezellig! Leuke avond gehad! Wel was er een erg raar negerfeestje aan de gang in de grote zaal.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Hehe, dat gebeurt wel vaker ja met een stuk of 10 verschillende doelgroepen onder 1 dak. |
|
Ik kan me herinneren dat in de oude Dymano ook wel eens wat verschillende bevolkingsgroepen/feestjes waren op 1 avond, maar dit was wel heel erg shizzle! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
En dan was er ook nog een Technofeest of iets in die richting aan de gang in het "konijnenhol""(zoals een van de vrijwilligers het noemde). Ik zag 2 lui foto's maken, iemand een idee waar deze foto's komen te staan? |
|
In ieder geval behoorde deze gast tot de fotografen: http://www.markjuh.net/ |
Index / Concerten |