|
Auteur: |
|
|
Metal Battle Voorronde Drenthe met de volgende bands. Insatiable The 8th Sin Excavator Cerebral Tumor Entree: € 3,- Zaal open: 14:00 uur 1 ste band: ± 14:30 uur Meer info kun je vinden op www.hoseasix.com en www.hetpodium.nl KEEP THE METAL ALIVE |
|
Denk dat wij ook wel komen om de drentse metal te steunen! Vind het trouwens goed dat de metal battle eindelijk een drentse voorronde heeft. see you at occultfest! |
|
KEEP THE METAL ALIVE |
|
Komt allen, deze zondag! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
The witch en Loeki zijn aanwezig! We moeten de drentse metalscene steunen in deze metal battle ! see you at occultfest! |
|
ben hier waarschijnlijk wel bij ligt er aan hoe brak ik ben van noisefest |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-03-2006 12:00] |
|
O, ja... Straks dus. |
|
De uutslag: 1 cerebral tumor 2 excavator 3 the 8th sin 4 insatiable grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Eerlijk is eerlijk: die 1e prijs is gezien het strakke spel en enthousiasme terecht (gefeliciteerd dus). Neemt alleen niet weg dat ik de jury niet echt bekwaam kan noemen, omdat ze een band min of meer op het genre wat ze speelden af rekenden. Dat terzijde was het een geslaagde middag. Prima muziek, gezellig en de koffie/cola smaakte me ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 13-03-2006 12:45] |
|
quote: Gefeliciteerd makker! |
|
Leden van Cerebral Tumor, gefeliciteerd! Zet hem op in Groningen op 1 april! Was verder erg gezellig en hulde voor de grote opkomst, zeker op een zondagmiddag. Metal rules op zondag in Hoogeveen! Hoop dat men volgend jaar weer een drentse voorronde organiseert want het was een heerschende middag. Hoseasix, bedankt voor het organiseren! see you at occultfest! |
|
Ik was iets te brak om te komen maar cerebral tumor gefeliciteerd top!!! |
|
quote: gefeli ... CT is natuurlijk ook heerschend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Index / Concerten |