IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : New York - Mensen met reiservaring? Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-02-2006 13:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Aangezien ik met een Philips-actie een retour-ticket naar New York heb gekregen (heeeeersch!!) ben ik die reis nu dus een klein beetje aan het plannen...

Zijn hier toevallig mensen die er al eens zijn geweest? En die misschien nog tips hebben voor goedkope hotels ofzo? Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest, maar ik kom toch rond de 100dollar per nacht terecht.. Als het niet anders is, ok, maar als het goedkoper kan: Graag!!

Misschien nog meer tips? Dingen die ik per se moet gaan zien, doen, etc... Waar ik op moet letten...
Ik ga in mijn eentje, hoef dus met niemand rekening te houden en kan heerlijk alles gaan zien en doen waar ik zin in heb..

Kan niet wachten om te gaan!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Lies
Usericon van Lies
Posted 13-02-2006 14:16 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik ben er al geweest, ja. Hoeveel tijd ter plaatse heb je? Want ik neem aan dat daarvan veel gaat afhangen voor je programma.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-02-2006 14:20 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik ga er voor 5 dagen heen... Vriend van me is er pas geweest, dus ik weet wel een paar hotspots enzo te zitten, maar ik wil dus echt zo veel mogelijk gaan zien en doen!

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-02-2006 14:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ga de twintowers bekijken...o nee die zijn weg hé ???
5 dagen lijkt me wat te kort..

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-02-2006 14:24]

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-02-2006 14:25 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 14:23 schreef Vikingblöd het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 13-02-2006 14:26]

Vikingblood
Usericon van Vikingblood
Posted 13-02-2006 14:28 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 februari 2006 14:25 schreef grindcore het volgende:

hehehehe geintje man...

New york heeft veel om te zien..5 dagen is veels te kort.ik heb haast alleen taxies daar gezien..en het vliegveld

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-02-2006 14:29]

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-02-2006 14:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 februari 2006 14:23 schreef Vikingblöd het volgende:
5 dagen lijkt me wat te kort..

Njah, ga sowieso Ground Zero bekijken.. En denk dat je in 5 dagen best een hoop kunt zien hoor! En daarna is het geld ook wel op denkik

Dus vandaar, kom maar op met de tips

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 13-02-2006 15:05 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Weet niet wanneer je gaat, ik was er hartje zomer, je fikt er totaal weg.
Er valt wel genoeg te zien ja. De newyorkers zelf zijn meestal echte assholes die een drol draaien op iedere toerist, dus verwacht geen 'nice people'.
Hotels zijn inderdaad peperduur en piepklein. Langs broadway zitten nog de best betaalbare, zit je ook niet te ver van het centrum.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Lies
Usericon van Lies
Posted 13-02-2006 16:09 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 14:28 schreef Vikingblöd het volgende:
ik heb haast alleen taxi's daar gezien...

Meneer kan het precies breed laten hangen.
quote:
Op 13 februari 2006 15:05 schreef Brujo het volgende:
De New Yorkers zelf zijn meestal echte assholes die een drol draaien op iedere toerist, dus verwacht geen 'nice people'.

Dat viel eerlijk gezegd best mee, vond ik dan. Voor 9/11 was me van eventuele onvriendelijkheid niet veel opgevallen en daarna leken ze zelfs nog meer bereid tot praten... Best mogelijk dat ze gewoon hun verhaal kwijt wouden, maar goed.

Ethereal, wij gingen ook voor een weekje naar NY gaan, dus ik kan wel 'ns kijken wat we in die tijd hebben kunnen doen, als je wil. Lekker toeristisch wel, dus je bent gewaarschuwd.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-02-2006 16:47 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 februari 2006 16:09 schreef Lies het volgende:
Ethereal, wij gingen ook voor een weekje naar NY gaan, dus ik kan wel 'ns kijken wat we in die tijd hebben kunnen doen, als je wil. Lekker toeristisch wel, dus je bent gewaarschuwd.

Heel graag!! Toeristisch of niet, ik wil toch alle bekende dingen zien.. Thanks alvast!

slome
Usericon van slome
Posted 13-02-2006 19:13 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

De vriend van mijn zusje loopt nu stage vlak buiten NY. Hij heeft afgelopen week nog lopen skieen. Maar ik ga er van uit dat je nog niet gelijk gaat dus dat is niet relevant (de sneeuw smelt alweer).

Hou dit topic een beetje in het zicht, misschien krijg ik nog het een en ander aan interessants te lezen/horen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2006 19:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Gaaf man, NY staat hoog op mijn lijstje van te bezoeken steden.

slome
Usericon van slome
Posted 13-02-2006 19:23 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Bij mij zijn dat Tokyo en Hong Kong. Bizarre architectuur FTW!!

(al zal dat irl wel meevallen met de meeste gebouwen daar )

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-02-2006 19:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Shanghai weleens goed bekeken?

Tokyo wil ik ook erg graag naar toe idd.

slome
Usericon van slome
Posted 13-02-2006 19:32 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

*voegt Shanghai toe aan lijst*

Er zijn btw nog wel wat plaatsen die ik eens gezien wil hebben, maar daar ging het topic niet over.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 13-02-2006 19:32]

Vikingblood
Usericon van Vikingblood
Posted 13-02-2006 19:34 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 februari 2006 16:09 schreef Lies het volgende:
Meneer kan het precies breed laten hangen.

Je hoeft m`n taalvouten niet te verbeteren hoor

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 13-02-2006 19:58 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 16:47 schreef Ethereal het volgende:
Toeristisch of niet, ik wil toch alle bekende dingen zien..

- empire statebuilding
- statue of liberty
- guggenheim
- central park
- brooklyn
- catz
- tripje naar Niagara?

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 13-02-2006 20:00]

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-02-2006 0:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Thanks!

Hoorde al wel dat je een CJP-pas mee moest nemen, zo kwam je een hele hoop dingen gratis binnen! OA het Guggenheim, dak van dat-hele-hoge-gebouw-dat-niet-de-empire-state-is, en nog meer dingen..

Niemand toevallig ervaring met de hotels daar? Hoeft helemaal niet luxe te zijn ofzo, maar in ieder geval betaalbaar, en een beetje vlakbij times square ofzo...

slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 9:39 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Is CBGB's nog open? Dat schijnt ook wel de moeite waard te zijn.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CBGB's is kvlt ... vele HC bands hebben daar legendarische optredens gegeven

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 9:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Crowbar?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 9:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 9:58 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 9:52 schreef Jenje het volgende:
CBGB's is kvlt ... vele HC bands hebben daar legendarische optredens gegeven

Dat weet ik, maar het kan maar zo zijn dat die toko dicht is.

En dat CBGB's legendarisch en toendertijd grensverleggend is hoeft nog niet garant te staan voor een goede sfeer

Al ga ik er van uit dat de toko wel een bezoekje waard is.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 9:58 schreef slome het volgende:
Dat weet ik, maar het kan maar zo zijn dat die toko dicht is.

En dat CBGB's legendarisch en toendertijd grensverleggend is hoeft nog niet garant te staan voor een goede sfeer

Al ga ik er van uit dat de toko wel een bezoekje waard is.
De plee's schijnen echt helemaal vol te staan met teksten van allerlei artiesten .. hoorde idd ook ooit iets over een dreigende sluiting

slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:11 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Op de site van CBGB's staat nog wat je moet doen om er te kunnen spelen, ik ga er maar van uit dat CBGB's nog gewoon open is.

Irritante site heet die tent btw.

Edit:
quote:
Op 13 februari 2006 19:58 schreef Brujo het volgende:
- tripje naar Niagara?

Kost dat je niet een comlpete dag? De watervallen zijn wel erg de moeite waard. Mocht je er eens langs rijden moet je zeker een kijkje nemen in de tunnels onder de (Canadese) waterval of in dat bootje gaan varen.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-02-2006 10:26]

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 14-02-2006 10:57 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:11 schreef slome het volgende:

Kost dat je niet een complete dag? De watervallen zijn wel erg de moeite waard. Mocht je er eens langs rijden moet je zeker een kijkje nemen in de tunnels onder de (Canadese) waterval of in dat bootje gaan varen.

Joa, dat kost je wel de hele dag, maar amerika is nu eenmaal 't mooist buiten de steden

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com