|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen al die falsetto zang maakt imo Sanctuary meteen al veel toffer dan dat Nevermore. Bijna King Diamond maar dan veel krachtiger. Echt jammer dat hij dat niet is blijven gebruiken, hopelijk nu dus weer opnieuw. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die For My Sins Bareuh... |
|
quote: Misschien had je het in de Aardschok zelf ook al gelezen, Warrel gaat dus extra zanglessen volgen om weer falsetto te kunnen zingen. Bedoeling is de derde plaat in het verlengde van de eerste 2 platen te laten klinken. Intenties zijn iig dus goed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die heb ik ook besteld... twee maand geleden! Nog steeds niet binnen bij de platenboer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hebben toch ook ooit op Dynamo gestaan? Toen speelden ze ook nog Die for my sins en the Sanaty Assasin of zoiets. Da's later volgens mij pas een Nevermore-nummer geworden. Vond ze beter dan Nevermore live, als ik het me goed herinner. Behalve the Tooth Collector, dat blijft een mooi nummer van Nevermore natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-07-2010 21:16] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat was Nevermore die ook nog een aantal Sanctuary-nummers speelden. Dynamo 1995 was dat volgens mij. Toen waren ze nog goed te pruimen, maar helaas konden ze dat niveau niet houden. Bareuh... |
|
quote:Ah ok. Was jij toen wel nuchter dat je je dat nog kan herinneren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kan me zoiets ook nog herinneren, denk ik. Had die zanger ontzettend lang blond haar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat was de eerste band op de eerste dag, dat weet ik nog wel. En ik weet ook nog wel dat dat indertijd geen reden was om nuchter te zijn. Bovendien vond ik dat toen, zoals gezegd, best goed. Ik had zelfs een t-shirt van Nevermore aan: Bareuh... |
|
Dan is dat het gene wat ik me nog kan herinneren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik herinner me vooral nog het Nevermore-concert in Hardenberg. Die zangert (Warrel Dane geloof ik) had toen, volgens Aarsschok of Rock Hard, daar wil ik afwezen, klappen gehad van Billy Milano omdat hij met diens wijf had gerotzooid. Dat kostte hem toen een paar tanden. Bij de Heart Collector stond ik toen keihard vooraan met de Ulk mee te bulken: "Nevermore to feel the pain, the Toothcollector sang, and I won't see Billy Milano for so long." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Godsaldekristus wat een blagenbek! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ah ja, dat was toen met Annihilator. Maar goed, ik moet nog maar even zien of dat wat wordt met Sanctuary, zou leuk zijn. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 15-07-2010 21:35] Bareuh... |
|
Hmm, ben er nog niet uit wat ik van "the year the sun died" moet vinden. Nog maar een paar luisterbeurten geven. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Toffe plaat. Het duurt een paar luisterbeurten maar dan valt het kwartje. bub |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |