IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sanctuary (pre-Nevermore) Vorige pagina
Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 12-05-2010 9:09 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

Leuk nieuws - zal ook wel betekenen dat Lenny het tegenwoordig beter maakt dan toen ie me bij het eerste Nevermore concert (in Seattle's RKCNDY) me een elleboog in m'n gezicht verkocht bij het klimmen op het toneel om Jeff lastig te gaan vallen - zwaar onder de invloed van het een en ander... Later bij een andere show waar de Nevermore jongens en hij ook kwamen kijken overigens wel z'n verontschuldigingen gekregen.

Ik ben benieuwd wat dit wordt, maar het zal ook Sean en Bud nodig hebben om meer dan een verwaterde versie van Nevermore te worden. Warrel's stem zal ook op de proef gesteld worden (aan veel falsetto zal ie niet ontkomen om het onderscheid met NM te maken). Maar Sanctuary was eigenlijk veel te vroeg aan een eind gekomen, natuurlijk, dus als ze nog iets van de kwaliteit van de twee platen kunnen maken, prima!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2010 0:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alleen al die falsetto zang maakt imo Sanctuary meteen al veel toffer dan dat Nevermore. Bijna King Diamond maar dan veel krachtiger. Echt jammer dat hij dat niet is blijven gebruiken, hopelijk nu dus weer opnieuw.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-05-2010 6:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Die For My Sins

Bareuh...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 15-07-2010 20:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 mei 2010 9:09 schreef Martinator het volgende:
... Warrel's stem zal ook op de proef gesteld worden (aan veel falsetto zal ie niet ontkomen om het onderscheid met NM te maken). Maar Sanctuary was eigenlijk veel te vroeg aan een eind gekomen, natuurlijk, dus als ze nog iets van de kwaliteit van de twee platen kunnen maken, prima!

Misschien had je het in de Aardschok zelf ook al gelezen, Warrel gaat dus extra zanglessen volgen om weer falsetto te kunnen zingen. Bedoeling is de derde plaat in het verlengde van de eerste 2 platen te laten klinken. Intenties zijn iig dus goed

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-07-2010 21:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2010 22:46 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Zeer goed en interessant nieuws!!
Heb deze ook onlangs nog besteld:

http://www.metal-archives.com/release.php?id=263654

Die heb ik ook besteld... twee maand geleden! Nog steeds niet binnen bij de platenboer.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-07-2010 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hebben toch ook ooit op Dynamo gestaan? Toen speelden ze ook nog Die for my sins en the Sanaty Assasin of zoiets. Da's later volgens mij pas een Nevermore-nummer geworden.
Vond ze beter dan Nevermore live, als ik het me goed herinner. Behalve the Tooth Collector, dat blijft een mooi nummer van Nevermore natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-07-2010 21:16]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-07-2010 21:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:15 schreef bastianus het volgende:
Hebben toch ook ooit op Dynamo gestaan? Toen speelden ze ook nog Die for my sins en the Sanaty Assasin of zoiets. Da's later volgens mij pas een Nevermore-nummer geworden.

Dat was Nevermore die ook nog een aantal Sanctuary-nummers speelden. Dynamo 1995 was dat volgens mij. Toen waren ze nog goed te pruimen, maar helaas konden ze dat niveau niet houden.

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-07-2010 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:21 schreef De Ulk het volgende:
Dat was Nevermore die ook nog een aantal Sanctuary-nummers speelden. Dynamo 1995 was dat volgens mij. Toen waren ze nog goed te pruimen, maar helaas konden ze dat niveau niet houden.
Ah ok. Was jij toen wel nuchter dat je je dat nog kan herinneren?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-07-2010 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik kan me zoiets ook nog herinneren, denk ik. Had die zanger ontzettend lang blond haar?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-07-2010 21:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik kan me zoiets ook nog herinneren, denk ik. Had die zanger ontzettend lang blond haar?
Ja.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-07-2010 21:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:24 schreef bastianus het volgende:
Ah ok. Was jij toen wel nuchter dat je je dat nog kan herinneren?

Dat was de eerste band op de eerste dag, dat weet ik nog wel. En ik weet ook nog wel dat dat indertijd geen reden was om nuchter te zijn. Bovendien vond ik dat toen, zoals gezegd, best goed. Ik had zelfs een t-shirt van Nevermore aan:

Bareuh...

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-07-2010 21:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dan is dat het gene wat ik me nog kan herinneren.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-07-2010 21:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik herinner me vooral nog het Nevermore-concert in Hardenberg. Die zangert (Warrel Dane geloof ik) had toen, volgens Aarsschok of Rock Hard, daar wil ik afwezen, klappen gehad van Billy Milano omdat hij met diens wijf had gerotzooid. Dat kostte hem toen een paar tanden. Bij de Heart Collector stond ik toen keihard vooraan met de Ulk mee te bulken:
"Nevermore to feel the pain,
the Toothcollector sang,
and I won't see Billy Milano for so long."

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-07-2010 21:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:30 schreef De Ulk het volgende:
Dat was de eerste band op de eerste dag, dat weet ik nog wel. En ik weet ook nog wel dat dat indertijd geen reden was om nuchter te zijn. Bovendien vond ik dat toen, zoals gezegd, best goed. Ik had zelfs een t-shirt van Nevermore aan:

Godsaldekristus wat een blagenbek!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-07-2010 21:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2010 21:31 schreef bastianus het volgende:
Ik herinner me vooral nog het Nevermore-concert in Hardenberg.

Ah ja, dat was toen met Annihilator.

Maar goed, ik moet nog maar even zien of dat wat wordt met Sanctuary, zou leuk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 15-07-2010 21:35]

Bareuh...

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 04-10-2014 10:45 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Hmm, ben er nog niet uit wat ik van "the year the sun died" moet vinden. Nog maar een paar luisterbeurten geven.

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-10-2014 12:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Toffe plaat.
Het duurt een paar luisterbeurten maar dan valt het kwartje.

bub

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 11-10-2014 9:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com