|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
troo doom KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Word |
|
Welke Neurosis-achtige stem en welke grunt? In het nummer dat ik ken hoor ik alleen maar een soort van wanhopig gekerm en geschreeuw. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik bedoelde Isis. Verwar ik vaak met Neurosis, vraag me niet waarom. Ik ben fan van naar geen van beide. --> ooh ja, en die grunt zit ergens in het nummer Structure als ik me niet vergis. [Dit bericht is gewijzigd door Tongerloft op 23-02-2006 8:02] Back to the Baumstrunk |
|
In Isis wordt amper gezongen. En áls er al gezongen wordt is het nog een soort van gecontrolleerd geschreeuw. Toch anders als wat ik bij Whelm hoor. Maar misschien is het een verschil in perceptie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sorry for the late reply, we had problems with spam on our emails, so I havent been able to check mails before today. We are currently working on getting the Demo released, so it is not possible to buy it yet. Check out the website for updates, it should not be many months from now until it gets released. Regards. Mikkel - Whelm. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
betah! Suck my piss |
|
Fuck! Ik zit weer eens naar dat ene nummer te luisteren. Ik was deze band bijna vergeten maar...wat ongelovelijk gaaf! Het doet me zelfs af en toe wel wat denken aan Leviathan / Lurker of chalice. Is er nog nieuws uit het Whelm kamp intussen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Weinig ... Hoop eigenlijk de band oiot eens in Nederland te zien .. |
|
damn.... die nieuwe plaat is zwaar heersend! signature |
|
Thx for the tip babe. Maar de zang ligt me echt totaal niet. =[ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik heb er nog gehoord die dat vinden. Ik vind het wel kunnen bij deze. edit: nog even de prentjes erbij, want mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 01-10-2013 7:49] |
|
Ik hoor net dat ze sinds kort labelbuddies van ons zijn bij Aesthetic Death. Er komt dit jaar nog een cd van ze. |
|
Jaaaaaaren geleden live gezien in Kopenhagen. Vet. |
|
Oh dit klinkt best vet! quote: Alleen op cd? |
|
vette doom, voor zover ik het genre ken signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |