|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha! nee geintje; ik hoef die hele cd niet want alleen de muziek interesseert me. Het is een collector's item omdat het een misprint is; dat heb je vaker; zo is de eerste oplage van Destruction's Antichrist een collector's item en de Franse oplage van Ride the lightning (groene hoes ipv blauw) een collector's item. Zelfde als met postzegels; een misprint maakt een item uniek dus waardevol. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-10-2002 21:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is niet echt een collectors item ofzo... In mijn ogen dan, maar ik vind het wel leuk om te hebben! |
|
Ah!! Heh . Zelfde idee als dat superlelijke gele Bathory vinyl dus. |
|
Precies; die Bathory is er ook een idd Misschien zou je voor de gein een Sodom fanclub eens moeten mailen en kijken op welke waarde zij het schatten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heuj Dwaallicht, waar woon je psies in Utreg, en welk bier lus je graag? |
|
Hij's vergeven dus deze kan dicht . Voel je vrij om me een paar units Grimbergen blond te zenden . |
|
Ik snap niet dat je hem niet direct bent wezen ruilen bij de Sound Session. Maar collectors item: Nee. Kijk, als er nou muziek van Sodom op stond met een hoes van die lamme band eromheen, DAN was het een collector's item. Althans... |
|
quote:Ja, dat klopt, maar ik had geen bonnetje. En ach, nu krijg ik een biertje . |
|
quote: |
|
quote: ja hoor The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ja! |
|
laatst wou ik een nummer van holy moses downloaden, hoorde ik het bleek ik niet de oude thrashband te hebben gedownload maar een een of ander gospel liedje aaaaaarrrrrrggggg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
PUUR leedvermaak van mijn kant |
|
quote: Duur biertje voor 25 piek bla...bla...bla... |
|
Ik had dat dus een keer met "Harmony Corruption" van Napalm Death. Duw ik die zilvergrijze rakker in mijn cd-speler, word ik verrast door de rustgevende klanken van een of ander Bosneger-combo.... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: En, was het liefde op het eerste gehoor, die nieuwe stijl? |
|
quote: Ik begreep ineens de term 'Black Metal'... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
er schijnen ook exemplaren van 'images and words' van dream theater in omloop te zijn, waar een album van ac/dc op blijkt te staan... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Godverdomme, is dit topic nu nog niet dicht slechte herinneringen |
|
Kan geregeld worden hoor. U zegt het maar. bla...bla...bla... |
|
Op verzoek dicht dan maar Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |