|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jazeker! Vooral in de zomer vind ik dit heerlijke muziek om te draaien. Ik baal er nog steeds van dat ik ze vorig jaar niet live heb kunnen zien. |
|
Heb er ooit een nummer van gehoord, was best aardig, F*ck the world dacht ik zo. |
|
Inderdaad vreemd dat er nog geen topic over is. Vette band Edit: quote: De andere nummers zijn veelal up-tempo, Fuck The World is een beetje een vreemde eend in de bijt. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-02-2006 19:08] |
|
ASSCOBRA!!! Suck my piss |
|
OOOHOHOOOOOO... I GOT ERECTION!!! |
|
When I see a woman that I'd like to beat... |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Vond het ook al een beetje "langzaam", maar ik zal de rest eens beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 14-02-2006 19:22] |
|
Turbonegro rockt !!!!! Rendez-vous with Anus !!! with Anus !!! Anus !! Anus !! En die DVD's van hen zijn ook hartstikke gaaf ... |
|
Ik ben vooral benieuwd naar de 15 minute workout met Hank von Helvete. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Que? Als wat ik daarbij voorstel klopt, kan dat wel eens erg grappig zijn. Geef eens tekst en uitleg bitte? |
|
quote: Is een bonus op een van de Turbonegro DVD's. Helaas heb k m nog niet kunnen vinden in NL, en bestellen bij Turbonegro.com wordt me te duur ivm verzendkosten en dergelijke. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: yeah |
|
quote: Ah zo, zou hij niet met een p2p-programma te vinden zijn? |
|
turbonegro is geniaal.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oei ik dacht dat dit homo's waren... best even binnenhalen signature |
|
Afgelopen jaar heb ik ze live gezien op Sziget, erg toffe band! |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Er was nog geen turbonegro topic!!!! HAHAHAHAHAHA.. Vroeger was alles beter.... |
|
speciaal voro jou zla ik de hele avond tubronegro draaien zaterdag trolliesnollie Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
In Viva La Bam hebben ze ook eens het kot platgespeeld, letterlijk dan arme ouders! Die rocken idd als de beesten Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Turbonegro doet het de laatste 2 albums toch minder. |
|
Boeie, het rockt nog altijd haha |
|
http://www.kjendis.no/2007/10/09/514512.html Ik kan het niet lezen maar schijnbar heeft hij o.a. gezegd dat als je homo's laat trouwen dat je net zo goed als schapenliefhebber een schaap zou moeten kunnen trouwen. Haha. Goeie shit. Tenminste iemand die durft te zeggen wat ie vindt ondaks de politiek correcte klimaat of hij dit nu voor de lol zegt of serieus. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-10-2007 20:34] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
helemaal te kenkervers, Turbonegro. heb ze nog live gezien op Wacken afgelopen jaar, en misschien moet er maar eens een eigen Turbojugend oprichten. Ass Cobra blijft dé klassieker. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Leuk dit. En Turbonegro is nu verder zonder Hank. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |