|
Auteur: |
|
|
BZN heeft besloten na 40 jaar te stoppen!!! Wat ben ik blij dat ik nog maar 22 ben dus... Voor meer info: http://www.bzn-online.com |
|
Die linker kerel draagt zo'n RESTECP armbandje, was er vroeg bij dan... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die kapsel zie je tegenwoordig opeens weer veel. Ik noem het ridderkapsels... Vooral die vrouw links |
|
Jammer dat hiermee niet meteen die muziek ook uitsterft... JEUK!!! |
|
|
|
LOL! carcasstrid |
|
Er volgt nog: - Een afscheidstournee. - Een dubbel CD van de afscheidstournee. - Een DVD van de afscheidstournee. Dat is weer flink geld verdienen. |
|
ik hoorde gister op teevee dat deze band eerst (hard)rock heeft gespeeld... tot die keizer van de de drums naar de zang ging en ze een zogenaamd grappige plaat uitbrachten die een hit werd (mon amoer... de melk is zoer). |
|
Een paar jaar geleden gaven ze een buitenconcert op de oude markt in enschede.afgezien van een klasje geestelijk minder bedeelden was er geen animo. Toen ze besloten om die hun geld terug te geven en na de pauze gratis toegang te geven wilde er nog niemand komen luisteren... |
|
Ach wat jammer, nu gaat de platen industrie ook eindelijk naar de kloten en moeten de bejaarden en de gehandicapten een ander bandje zoeken. Woeiiii |
|
quote: Ik zie er al tegenop om oud te worden dan... Wat is nou oud zijn zonder BZN???? |
|
quote:Ahum: quote: |
|
Hoort dit niet in Heavy Metal? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Even mijn oma bellen! |
|
quote: Die hebben fransie bauer toch zeker nog.... |
Index / Muziek algemeen |