|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
damn [edit]excuses voor topicverneukheid [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-05-2006 17:46] |
|
nouja, zal wel erna even langs huppelen, als niet iedereen naar de docter is verdwenen dan, ben der dan iets voor half 1 Je moeder. |
|
quote: Hahahahahahahahaha ik en de COCK-Ring hahahahahahahahaha no way dan kan er nog zo'n gave band spelen daar zul je mij nooit meer vinden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Oh.. te laaaaattttt |
|
Was een gafe avond, de hele avond heeft Rocks vol gestaan |
|
Ik was nog net op tijd terug in Enschede om nog een aantal nummers Massive Assault te zien en het was erg geslaagd, proficiat. Vette sound, vette nummers (lekker rockende groove) en de nieuwe zanger is ook een flinke vooruitgang |
|
Publiek beukte gister donders. Stagediven als gekken. En een super sfeer |
|
Inderdaad, absoluut voor herhaling vatbaar. Was een leuk feestje daar in Enschede! Vraagje! Er liep een meisje volop foto's te schieten. Wie was dat en komen die foto's ook on-line? Wil er wel graag een aantal gebruiken als ze goed zijn! |
|
Waarschijnlijk was dat Nera K. die loopt in die omgeving altijd en overal foto's te maken (en goeie foto's) en volgens mij heeft ze ook een website maar weet ik zo 1,2,3 niet meer het adres van www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Laura heeft ook foto`s gemaakt. Die komen denk ik op de ehbo site |
|
Laura heeft ook foto`s gemaakt. Die komen denk ik op de ehbo site |
|
quote: Hey, MRIT ook hier al aanwezig, gezellie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Laat me raden: je mag de eigenaar niet zo? |
|
Wat een gave avond! Leuke bandjes en super sfeer. Wel even wennen voor een ontheemde Groninger! Jammer dat ik 2 x de voet van Willem in m'n gezicht had en 1 x in m'n bier (crowdsurfen over de bar? Willem, het wordt tijd voor de grote festivals of niet?) Thnx Fire voor de leuke EHBO stickers en thanx Marit voor de gezelligheid! Bla |
|
quote: haha, wie wel? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mijn eerste (en enige) indruk van de man was ook geen beste... De pooltafel en de flessen Hertog heerschten dan weer wel |
|
Je raakte ze niet kwijt dan?? Dat ze zo plots er niet meer stonden. de flessen HJ bedoel ik dan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo ongeveer. In andere kroegen ben ik gewend mijn bier zelf bij te bestellen maar Bert zette er gewoon steeds een nieuwe bij zodra ik mijn laatste slok genomen had. Dat merkte ik zowel aan de rekening die 7th F_A en ik kregen na afloop alsmede aan de kater de dag erna.. Dat ging in een verdomd stevig tempo.. Ach ja, het was Kerst.. |
|
quote: Bert = Hans Kazan SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Hij heeft wel elke keer nieuwe streken , verder is de rock inn wel een leuke tent alleen moet er een andere eigenaar op zitten www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Geen probleem |
|
quote: Vond het leuk dat je helemaal uit Groningen een kijkje kwam nemen in Enschede! Binnenkort maar een keer naar het noorden |
|
Je bent welkom! Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |