|
Auteur: |
|
|
Cool! Daar gaan we eens even bij zijn dus! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
5 mei spelen ze in Rijssen |
|
quote:eens kijken of Rianne weer mee wil Bruce Banner |
|
quote: Gaan we naar de Mac! |
|
Heb het kaartje voor 013 al enige tijd hier liggen, jammer dat het nog zo'n tijd duurt |
|
Morgen richting Tilburg. Gaat er verder nog iemand heen? Bla |
|
hehe lekker populair topic Je moeder. |
|
quote: Inderdaad populair, misschien helpt het als ik zeg dat ik aanwezig zal zijn? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Aanwezig! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Blind Guardian was erg goed, goed geluid, mooie show en ze speelden fijne nummers, maar wat een zaadpubliek. Wanneer een zaadband als Astral Doors hun 13 in een dozijn van Dio, Black Sabbath en Deep Purple afgekeken metal gaat spelen en de zanger begint bij de eerste noten gelijk te klappen en bijna de hele zaal gaat mee klappen, dan komt men niet vaak genoeg buiten de deur. Astral Doors was was saai en slaapverwekkend! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ja, precies, als je zin hebt in een leuke avond dan ga je natuurlijk niet meeklappen met het voorprogramma, dat kan echt niet . Astral Doors is dan niet de meest vernieuwende band, maar ik vond het wel een leuke opwarmer, heb erger meegemaakt. Hammerfall is ook groot geworden met na-aperij. Blind Guardian was erg gaaf, maar wat was die Hansi belabberd bij stem zeg, enige minpuntje. Onverwacht weinig van het nieuwe album gespeeld. Zeer cool dat ze "And then there was Silence" speelden! Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
Iemand die de setlist nog min of meer weet ? [Dit bericht is gewijzigd door Vahvahenki op 30-09-2006 16:33] |
|
Zoiets ongeveer volgens mij. Volgens mij heb ik wel alle nummers, maar de volgorde is niet 100% War of Wrath Into the Storm Born in a Mourning Hall Nightfall The Script For My Requiem Valhalla Fly Bright Eyes Lost in the Twilight Hall Imaginations From The Other Side -- Another Stranger Me Welcome to Dying Time stands still at the Iron Hill And then there was Silence -- The Bard's song - In the Forest Mirror Mirror |
|
quote: Het voorprogramma was beroerd en dat je dan nog de hele zaal aan het klappen krijgt zegt meer iets over de hoedanigheid van het publiek dan over de kwaliteit van de band in kwestie. Je moet eens wat vaker buiten de deur komen en dan niet naar de Josti-band! Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
Bla |
Index / Concerten |