|
Auteur: |
|
|
Hersenloze Mayonaise eten |
|
Lijkt mij wel vettig deze reunie. Straks maar weer eens 'We have ways to make you rock' (op vinyl, jaja!) draaien Maar ik ben dan ook niet heel jong meer ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vind het een beetje sneu, zo'n tweede reanimatiepoging. Kan me in je mening vinden, het is absoluut geen Vengeance. Goewie is wel nog steeds een van de betere hardrock-zangers in ons land naar mijn mening. Hij zit alleen gevangen in zn verleden, erg zonde. Overigens vond ik Back from Flight 19 zeker geen slechte plaat, maar dhr. Lucassen had hem dan ook geschreven. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
wel hans in t zandt!! |
|
VENGEANCE-drummer PAUL THISSEN is in de nacht van zondag 15 januari in zijn slaap overleden. Paul speelde op het in 1997 verschenen album 'Back From Flight 19' en de aansluitende toer. |
|
uhuh |
|
Wat is de reden dat Peer Verschuren er nu niet meer bij is? Dat was in mijn ogen bij de vorige reunie samen met Goewie de absolute smaakmaker op het podium. Peuk in de bek, bloes open en gaan |
|
quote: daar heeft Peer geen tijd meer voor hoor, die zit in Lana Lane!! Hehe, kep nog les van Peer Verschuren gehad... |
|
quote:En ik maar denken dat die getrouwd was met Erik Norlander.. quote:Hahaha! Gaaf! Super relaxte kerel lijkt me dat. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-06-2006 11:55] spelfout weggehaald... |
|
|
|
https://m.primark.com/en/product/black-bleach-camo-vengeance-t-shirt,R35397148483266 Is dat van deze band? |
|
quote: Nee. Shirt zit verder wel lekker Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote:Oeh grijs gedraaid! Kon de tekst zelfs net nog helemaal haha When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |