|
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van dit artikel kwam ik terecht op de volgende site: http://www.site-b.nl/getruukt/ Die moet je echt even lezen want daar staat toch een geweldige grap beschreven . |
|
Le-ho se-her I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vooral dat stukje dat ze hem helemaal naar texel laten komen en dat hij dan de laatste boot niet meer kan halen ... wat een grap |
|
WHA ha ha ha Wiegen Meister ! |
|
Ik heb de site bekeken wat een streek en wat een desperaat iemand om zich zo te laten naaien. maar wel lachen |
|
Poe hee die grap vind ik echt wel te ver gaan. Dat je zoveel energie gebruikt alleen maar om iemand te naaien en om iemand kapot te maken. Wat een kleine mannetjes van die website zeg. En dat die gozer zelf ook een eikel is, is ook wel duidelijk. |
|
Ik heb me wel kostelijk vermaakt om deze grap ook al ik moet toegeven dat ik het voor de gozer zelf er sneu vind. |
|
Echt lachen, wat een grap. Heads I win, tails you lose |
|
Wat word die jongen ontzettend genaait zeg. Echt lachen. Die (onduidelijke) foto van hem, wachtend op het station is ook wel komisch. the only pleasure is pain |
|
Hahaha, dit bewijst maar weer es dat de maatschappij toch grotendeels gevuld is met een stelletje leeghoofden! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Damn, dit is echt cool! Ik ken ook wel een paar mensen die ik dit ook wel gun hoor. Studenten met stoere praat over hoeveel dates ze wel niet al gehad hebben en zo... |
|
Hem op het station laten wachten gaat dan nog net, maar ik vindt texel (en dan ook nog de laatste boot laten missen) toch wel wat te ver gaan. Bazzio Attacks!!! |
|
In één woord: ge-wel-dig!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Index / Algemeen |