|
Auteur: |
|
|
Ja mensen, het gaat nergens om, maar wat is het verhaal... Ik heb een collega die in het bedrijfskrantje de introductievragen heeft beantwoord in het Ests (estland dus) bij wijze van grap. Nou vind ik het weer een leuke grap om dat Ests toch op een onmogelijke manier vertaald te krijgen en dat aan haar af te geven... Dat gezegd hebbende: wie kan voor mijn aan een adres komen waar ik 15 korte vragen vertaald kan krijgen van Ests naar Nederlands, Duits of Engels? Stuur gerust een mailtje als je kan helpen naar neithan@vampire-magazine.com of zo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Babelfish? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ehm, dat Ests is een probleem... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Ik weet niet in hoeverre Lets op Ests lijkt, maar ik bedenk me net dat ik wel Letse contacten heb. Ik ga het eens vragen. |
|
http://www.eestikeel.nl/ als je ff tijd hebt om de taal uit te zoeken.. ben er vorig jaar overigens geweest op vakantie, leuk landje hoor. Waar komt die collega van je precies vandaan ?? Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Ghegeh, dat is het probleem, mijn Ests is kloten en mijn tijd beperkt, al heb ik volgende week vakantie, maar ook dara weer zat te doen. Ik weet niet waar de dame vandaan komt. Ik vind het alleen leuk om iemand te verrassen met iets vertalen wat men niet verwacht, haha. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bruce Banner |
Index / Algemeen |