|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
KIMMIE!!!!! Welkom.... |
|
Ook van mij welkom. Een "wij houden van Anathema-topic" kan altijd nog wel... No regrets and no remorse... |
|
Welkom en Anathema rules inderdaad Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote:Voor zover ik weet wel, heel erg welkom dan maar! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wat leuk, zware metalen gaat over de grenzen! Elke Anathemafan is meer dan welkom vind ik. |
|
Hé, dankjewel mensjes!! |
|
.. en helemaal als ze Vlaming (?!?!?) en/of Belg zijn. Belgie rules als vakantielandje. Een zeer welgemeend Welkom ! |
|
Is dat zo? Waar ga je dan op vakantie?? Nu ja, wij gaan ook wel eens op vakantie naar Nederland, maar we komen nooit veel verder dan Terneuzen. |
|
quote:Ha ha dat vind ik nog steeds belgie . (Ik ga meestal naar Frankrijk ... mooi land ... vervelende mensen ) |
|
Beetje laat,maar als moderator kan ik toch niet achterblijven: WELKOM Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
jeehhhh, ik ben nog later wees welkom en post |
|
quote: moet je uitkijken dat LM hem er niet binnen de korste keren af gooit. Die vindt anathema nogal een zeer hoog Bon Jovi gehalte hebben.. Broer, schaam je!!!! |
|
Zal allemaal wel meevallen, aangezien paul een groot Anathema-fan is I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Ach hij vind zelfs birgit schuurman leuk |
|
Zo lang men KANE maar niets vind... |
|
quote: Sorry maar ik vind het gewoon iets te... tja hoe zeg je dat... gewoontjes... uhm... nee ik hou het gewqoon op een hoog Bonjovi gehalte... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En wat is daar nou weer mis mee?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En ja: ik heb een grafhekel aan Kane. Maarja ach die zanger is toch zijn stem flink aan het verneuken dus daar horen we over 1/2 jaar toch niets meer van (hoop ik) Voor meer Kane haternij: http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/157067 ;-) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
HELP, ik kan niet meer stoppen met berichten posten Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Muzikaal gezien heel wat, sorry. |
|
Uhm, tja, ik doelde ook eigenlijk niet op haar muziekale 'talent' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmmmm je vindt Anathema niet goed LM??? Slechte zaak hoor!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik geef hem wel gedeeltelijk gelijk. Ik ben zelf ook meer voor het oude Anathema ten tijde van de Silent Enigma en ervoor. Toen was het echt mijn favoriete band. De huidige muziek is technisch echt heel goed, maar voor mij hebben ze veel van hun charme verloren door op de softere toer te gaan. Smaken verschillen nu eenmaal. |
|
The silent enigma is ook mijn favoriete album van Anathema, al moet ik zeggen dat ik de laatste ook wel vaak heb gedraaid (oeps, beluisterd bedoel ik, ik stam nog uit het tijdperk van de elpees...) No regrets and no remorse... |
|
Ik zal Silent Enigma eens een kans geven... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |