|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha, op die fiets. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zit er op zo`n kist ook een slotje?? kan trouwens ook op dit topic.. @ audiophile..ze moeten vrij groot zijn want er moet ook een grote klootzak in passen.. Biertapje erin zou geen slecht idee zijn..wel met een lampje erbij anders zie ik niet of ik niet teveel schuim krijg in m`n glas..ik hou niet van bierschuim...bleeeeeeeeeehhh Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: engels bier mischien een optie? |
|
Hoi, Ik heb grafzerken te koop. Ook maken we er vloerdelen en brugpijlers van. Alles is mogelijk. Bij je bestelling graag voldoende postzegels meesturen. |
|
|
|
huh-huh-huh Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Te koop graflucht, elke ochtend verse aanvoer |
|
Tijdens mijn crematie mag iig gewoon gerookt worden. Suck my piss |
|
quote: een groot vloeitje is genoeg voor jou, huh-huh-huh Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: je ruikt 'em wel,maar je rookt 'em niet? Ik weet tenminste wat ik wil als het zo ver is. En jij? Suck my piss |
|
Skully wordt in een grote vloei de oven in geschoven! |
|
IEDEREEN KLAPLONG!! enne, humor is ook een vorm van relativeren. Ik snap het wel Suck my piss |
|
quote: Joa, ik weet het allang, gewoon zonder kist in de grond op de zandverstuiving. Als het dan hard waait kom ik misschien nog 's boven. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Waarom is dit inferieure topic nog niet gelockt en verwijderd? |
|
quote: Jazekers...engelse ale...toppertje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mods dont hear our cry Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |