|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt lekker. Heb je misschien een link oid? Sample's? |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ja, ik vergat de link naar de homepage. http://anti666.cjb.net/ Hier is ook een sample te vinden. Edit: te sloom, maarja ik blijf nou eenmaal gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-02-2006 17:56] |
|
Bedankt. Klinkt heerschend, maar even een volledig nummertje downloaden, en dan zien we wel verder. |
|
anti666? klinkt als whitemetal hehe Je moeder. |
|
quote: Ga het nou maar luisteren, achterlijke zaadslurper |
|
Godverdomme, knalt er weer in, dit topic. Stel je voor dat het wel een keer over muziek gaat |
|
mij te lange nummers, sorry. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Mourning Soul is tof....daar kan ik wel wat mee. Ik zet Eat My Fuk nog maar eens op Fuck the world and fuck you |
|
Anti is wel een vette pubernaam |
|
Jenje, het is BM... Opdonderen, vlegel. |
|
Dat is de naam wel passend, dwerg |
|
Klinkt niet verkeerd alleen niet echt origineel. De sfeer zit er in ieder geval goed in en die Absurd cover is ook wel leuk gedaan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Word er tegenwoordig nog originele BM gemaakt dan? |
|
quote: Hehe daar dacht ik ook gelijk aan. De sample is enorm ruk. Derivatief als de pest, weinig inspirerend en klinkt nergens naar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Klopt, check dan de samples op http://www.whelm.dk , dan hoor je pas een muziekkie! |
|
Als Chelman het kut vind moet het wel goed zijn signature |
|
quote: Mooi. Doei. |
|
Klinkt lekker, de zang vind ik ietwat vaag, maar een sample is dan ook kut. Even in de gaten houden. |
|
beestig bandjen sorry burz signature |
|
Het nummer op de "Gott In Uns" split en het album "The Ignificance of Life" zijn erg goed. Typische depressieve black metal; vrij traag en herhalend, maar met genoeg elementen om het interessant te houden. |
|
Superplaat! Die draai ik thuis nog regelmatig. 'Nieuwe' nr op de myspace klinkt ook goed. |
|
idd! geen naamsbekendheid maar zeer Onduits traag en sfeervol signature |
|
Lekker muziekje, zeer zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |