IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Impaled Nazarene 19 mei Bosuil Weert Vorige pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2006 18:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 februari 2006 18:42 schreef mental het volgende:
weet het niet uit men kop, maar zal het na men eten eens opzoekn, ok ? en het is gaaf hoor, maakte ook min of meer een geintje hoor. kwam niet echt duidelijk over denk ik.

Goed dan

Bier voor jou bij IN

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-02-2006 18:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

woohoooo ! Burzum for teh win ! ( of zoiets hehehe. )

Fuck the world and fuck you

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2006 18:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

<----

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-02-2006 18:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hahahaha

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-05-2006 13:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren stond bij ons in de krant een artikel dat homo-organisatie COC het optreden van Impaled Nazarene heeft willen stoppen wegens enkele teksten. Dit verzoek is uiteraard afgewezen hahaha en nu wil de homo-organisatie voor aanvang van het optreden buiten de bezoekers aanspreken en flyers uitdelen

Anyway, ik ben er uiteraard aanwezig bij Impaled Nazarene

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-05-2006 14:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hahaha, geniaal, echt.

Ik hoop wel in Baroeg te zijn in ieder geval!

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-05-2006 15:30 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik denk dat het de homo's wel zal bevallen, die blote mannenbuiken en al dat leer.

don't mistake lack of talent for genius

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 06-05-2006 17:46 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 6 mei 2006 13:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Gisteren stond bij ons in de krant een artikel dat homo-organisatie COC het optreden van Impaled Nazarene heeft willen stoppen wegens enkele teksten. Dit verzoek is uiteraard afgewezen hahaha en nu wil de homo-organisatie voor aanvang van het optreden buiten de bezoekers aanspreken en flyers uitdelen

Achja... in Duitsland loopt er ook al weer een zekere organisatie te fucken...

Susan
Usericon van Susan
Posted 09-05-2006 21:32 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

Zuul FX heeft de tour moeten cancellen en nu ziet het programma voor die avond uit als volgt:

20:00 - Zaal open
20:15 - 20:45 DESENSITISED
21:00 - 21:30 STONE MAN (CH)
21:45 - 22:15 AVATAR (S)
22:30 - 23:15 MASTER
23:30 - ? IMPALED NAZARENE

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 09-05-2006 21:48 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

ah leuk...die homo's haha

dat ze maar een eind opflyeren met hun zooi.

gaan weer lekker en

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-05-2006 14:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik ga waarschijnlijk naar de Baroeg, maar ik heb vernomen dat ze nogal kunnen lopen tiefen over bepaalde kleding? oa "foute" bandshirts?

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-05-2006 14:48]

Against God and Government

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2006 14:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 13:12 schreef Hub de Gallier het volgende:

Krijg je zo'n flyer in je poten "ey flikker op"

Tja ...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-05-2006 18:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2006 14:48 schreef Rotzak het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de Baroeg, maar ik heb vernomen dat ze nogal kunnen lopen tiefen over bepaalde kleding? oa "foute" bandshirts?

ik zou idd, als ik jouw was normale kleding aandoen ja, ze willen tegenwoordig al je buttons van je jas slopen, dus....

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 11-05-2006 19:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2006 14:48 schreef Rotzak het volgende:

Ze letten daar vooral op rune tekens en dergelijke.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-05-2006 9:15 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat een trieste bedoeling dan, maargoed even een andere kloffie aan doen dan

Against God and Government

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-05-2006 14:04 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ga in een mooi rood Che Guevara shirt.

don't mistake lack of talent for genius

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-05-2006 16:16 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 14:04 schreef NecroNoud het volgende:
Ga in een mooi rood Che Guevara shirt.

Een mooi shirtje met Lenin zal het ook goed doen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2006 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of gewoon je COC shirt aanhouden!

Hub de Gallier
Posted 20-05-2006 11:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat was Impaled Nazarene geweldig gisteren. Was zo zat als een kameel maar dat verhoogde alleen maar de sfeer

Verder geen demonstrerende homo's gezien (of was het dan toch die 2e band want dat waren echt leernichten).

Anyway, iemand fotoos van de zatte Finnen gemaakt?

Fomoriër
Razor Blade Salvation
Usericon van Fomoriër
Posted 20-05-2006 13:48 by Fomoriër Wijzig reactieProfiel van FomoriërQuote dit bericht

Hey zaate kut, alles ok ???
Damn was weer vet, zelfs Master vond ik dit keer geweldig.
En Marcel word tijd dat je me gaat zeggen wat er binnenkort in de Azienfabriek speelt, of zijn `t de bands waar we gister over hadden, Infernö en Gehennah, hehe.
Grtz oet Zitterd

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-05-2006 13:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

argh zo ranzig dat een kerel in leer.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-05-2006 13:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

was wel gezellig gisteren, aardige lui

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Hub de Gallier
Posted 20-05-2006 14:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 13:48 schreef Fomoriër het volgende:
Hey zaate kut, alles ok ???
Damn was weer vet, zelfs Master vond ik dit keer geweldig.
En Marcel word tijd dat je me gaat zeggen wat er binnenkort in de Azienfabriek speelt, of zijn `t de bands waar we gister over hadden, Infernö en Gehennah, hehe.
Grtz oet Zitterd
Nee, geen Gehennah en Infernö (Carl Michael kan nog steeds niet touren vanwege zijn ongeval). Geloof me, het gaat een knaller worden als het doorgang kan vinden. Uiteraard ga ik nog geen namen roepen want gaat het onverwacht toch niet door is dat weer een enorme domper natuurlijk, du's dat wil ik voorkomen haha.

Wel komende woensdag metalnight in de Aek met veel goede meuzie en nog meer bier en lompe gezelligheid

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com