|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
woohoooo ! Burzum for teh win ! ( of zoiets hehehe. ) Fuck the world and fuck you |
|
<---- |
|
hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Gisteren stond bij ons in de krant een artikel dat homo-organisatie COC het optreden van Impaled Nazarene heeft willen stoppen wegens enkele teksten. Dit verzoek is uiteraard afgewezen hahaha en nu wil de homo-organisatie voor aanvang van het optreden buiten de bezoekers aanspreken en flyers uitdelen Anyway, ik ben er uiteraard aanwezig bij Impaled Nazarene Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hahaha, geniaal, echt. Ik hoop wel in Baroeg te zijn in ieder geval! |
|
Ik denk dat het de homo's wel zal bevallen, die blote mannenbuiken en al dat leer. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Achja... in Duitsland loopt er ook al weer een zekere organisatie te fucken... |
|
Zuul FX heeft de tour moeten cancellen en nu ziet het programma voor die avond uit als volgt: 20:00 - Zaal open 20:15 - 20:45 DESENSITISED 21:00 - 21:30 STONE MAN (CH) 21:45 - 22:15 AVATAR (S) 22:30 - 23:15 MASTER 23:30 - ? IMPALED NAZARENE |
|
ah leuk...die homo's haha dat ze maar een eind opflyeren met hun zooi. gaan weer lekker en |
|
Ik ga waarschijnlijk naar de Baroeg, maar ik heb vernomen dat ze nogal kunnen lopen tiefen over bepaalde kleding? oa "foute" bandshirts? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-05-2006 14:48] Against God and Government |
|
quote:Krijg je zo'n flyer in je poten "ey flikker op" Tja ... |
|
quote: ik zou idd, als ik jouw was normale kleding aandoen ja, ze willen tegenwoordig al je buttons van je jas slopen, dus.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze letten daar vooral op rune tekens en dergelijke. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wat een trieste bedoeling dan, maargoed even een andere kloffie aan doen dan Against God and Government |
|
Ga in een mooi rood Che Guevara shirt. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Een mooi shirtje met Lenin zal het ook goed doen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Of gewoon je COC shirt aanhouden! |
|
Wat was Impaled Nazarene geweldig gisteren. Was zo zat als een kameel maar dat verhoogde alleen maar de sfeer Verder geen demonstrerende homo's gezien (of was het dan toch die 2e band want dat waren echt leernichten). Anyway, iemand fotoos van de zatte Finnen gemaakt? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey zaate kut, alles ok ??? Damn was weer vet, zelfs Master vond ik dit keer geweldig. En Marcel word tijd dat je me gaat zeggen wat er binnenkort in de Azienfabriek speelt, of zijn `t de bands waar we gister over hadden, Infernö en Gehennah, hehe. Grtz oet Zitterd |
|
argh zo ranzig dat een kerel in leer. Fuck the world and fuck you |
|
was wel gezellig gisteren, aardige lui wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Nee, geen Gehennah en Infernö (Carl Michael kan nog steeds niet touren vanwege zijn ongeval). Geloof me, het gaat een knaller worden als het doorgang kan vinden. Uiteraard ga ik nog geen namen roepen want gaat het onverwacht toch niet door is dat weer een enorme domper natuurlijk, du's dat wil ik voorkomen haha. Wel komende woensdag metalnight in de Aek met veel goede meuzie en nog meer bier en lompe gezelligheid Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |