|
Auteur: |
|
|
In het dorp waar mijn ouders wonen (5000 inwoners ), worden elk jaar de Battumse Bêkefeesten gehouden. Ik ben er nooit geweest en zal er waarschijnlijk ook nooit komen, maar het schijnt übergezellig te zijn Ten opzichte van de kleinschaligheid van het dorp heeft dit de volgende grootse historie opgeleverd: 1995 Fratsen, Golden Earring Kabaal, Curio 1996 Rowwen Hèze, Golden Earring Kabaal 1997 Bert Heerink, Peter Koelewijn Tilt 1998 Golden Earring, Hans Kazan's Magic Unlimited 1999 De Kast, Boi Foi Toch 2000 The Fortunes, Kane, Van Dik Hout 2001 The Sweet, Twarres, Grof Geschut, Kane 2002 Golden Earring, Normaal, Rowwen Hèze Lorian 2003 De Dijk, Normaal, WC Experience JPR Strinxband, Kabaal 2004 The Sweet, Uriah Heep, Jovink, Rowwen Hèze, Frank van Etten, Lucas en Gea, Arne Jansen, Henk Wijngaard, Martin Dams, Dennie Christian Action In DC, The Heinoos 2005 Golden Earring, Normaal JPR Strinxband, Kabaal Met dus in 2006 Within Temptation, Normaal After Forever en Action In DC. Kaarten per dag zijn 20 euro, de 26e zijn WT en AF, de 27e AiD en Normaal. Manege ’t Ruiterkamp, Koekendijk 20 te Bathmen. http://www.bekefeesten.nl/Portal.html Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga waarschijnlijk wel naar WT en AF |
|
Battum... of Bathmen??? bij het laatste dorp schenken ze foie a grolsch. |
Index / Concerten |