LICK |
|
|
|
|
Posted 23-02-2006 14:52 by LICK |
|
|
Beste mensen,
Ik heb een paar vragen voor de gitaarkenners onder jullie.
VRAAG 1:
Mijn huidige RIG bestaat uit een paar Ibanez gitaren, de nodige effectpedalen en een Fender FM212R versterker. (100 watt 2x12")
Ik zou echter graag iets nieuws willen proberen: aangezien ik niet zo'n techneut ben, wilde ik eens vragen: is het mogelijk een cabinet aan te sluiten op mijn combo?
En hebben hier mensen nog ideeen over versterkers die een beetje budget zijn en toch goed klinken? (een JCM kan er wel vanaf, een stack word echter wat veel met preamp)
VRAAG 2:
Ik heb ruim een maand geleden een s470dxqm gekocht, een Ibanez gitaar met het nieuwe ZR systeem erop. Wat is de algemene ervaring met deze gitaar in vergelijk met de RG's?
VRAAG 3:
Effecten....... ik heb er al veel, maar wil er altijd meer: heeft iemand nog leuke aanraders? Ik ben op zoek naar een distortion pedaal dat genoeg sustain levert. (ik heb een sd1, mt2 en jeckyll/hyde, maar kan uit deze niet die echte mix van overdrive/distortion halen die ik wens). Ik weet dat mijn idolen (vai, satriani) beiden de ds1 of ds2 gebruiken, maar ik heb deze al geprobeerd en ze bevielen mij niet zo.
|