|
Auteur: |
|
|
Zwaar heerschende death thrash met verstaanbare en zeer aanstekelijke vocals en beestig lekkere riffing inclusief nekspiercontracties-gevende ritmes! http://www.sonsofjonathas.com/mp3/thereturn.mp3 KOPEN!!!! www.sonsofjonathas.com signature |
|
ja, spijtiggenoeg wel, maar ik kan het echt echt echt wel aanraden. En je weet, Belgen zijn bescheiden, maar dit heerst echt wel de pan uit ben er compleet onnozel zot van! signature |
|
Heb met moeite die cd kunnen downloaden, en dan is het nog in zo'n schurftig formaat. Te koop is ie ook nergens volgens mij. Eenmaal geluisterd, klinkt wel aardig, maar heeft meer luisterbeurten nodig denk ik. |
|
quote: Tis een grote schande. |
|
Hehe. Ja, ik ben er zo een die download voordat ie een brakke cd aanschaft. |
|
quote: Ja, vooral die bescheidenheid! Word er gek van! ! Maar zotheid heerscht! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
lol! ja, ik prijs niet snel iets aan , maar dit is "te gek" signature |
|
ik zie op die site dat het met de gitarist van Channel Zero is |
|
En de zanger van Polluted Inheritance Satan is the Devil |
|
Absoluut een van de beste platen die vorig jaar uitgebracht zijn Erg jammer dat ze't alleen bij een studioproject houden, want deze CD is echt verschrikkelijk goed |
|
schitterende band, kijk al uit naar het vervolg signature |
|
volgens mij is xavier helemaal er helemaal klaar mee, wel jammer is idd een vette release! Dan maar een nieuwe polluted! |
|
ik heb het album 'the death dealer" thuis liggen. zalige schijf putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
Speciaal opgenomen met analoge apparatuur voor de old-school sound The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De nieuwe schijnt in de maak te zijn signature |
|
heerlijk wanneer komt die nieuwe nu???? signature |
Index / Heavy Metal |