IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metal Scene Groningen
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-01-2002 17:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik kwam net na druk surfen opeens op de site van Metal Scene Groningen.
Bij de links stond een link hierheen. (zwaremetalen).
Nou vroeg ik mij zo eens af, zitten er hier mensen (of......) die daar bij horen of daar zijn ingeschreven of whatever.

Oh ja, hun site is: http://www.msgroningen.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 21-01-2002 15:25]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-01-2002 17:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ken alleen metalheads Emmeloord.
Heb er nu een shirt van aan.

We hebben dit shirt ontworpen omdat we maar met 3 "echte" metalheads in Emmeloord zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2002 17:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 17:25 schreef Cadaveria het volgende:
Ken alleen metalheads Emmeloord.
Heb er nu een shirt van aan.

We hebben dit shirt ontworpen omdat we maar met 3 "echte" metalheads in Emmeloord zijn.


Hhehe.. ja.. er zijn zo'n 8 mensen daar met zo'n shirt.. lol.. de helft luisterd al niet meer naar metal, de rest (op een na) is christen en spelen in christelijke metalbands, en Cadaveria natuurlijk, maar die wist te ontsnappen en woont nu in veilig Zwolle .. en dan nog vond ze het raar dat ik destijds niet zo'n shirt wilde kopen >



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2002 17:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Bij mij op school zat eerst een meisje van MetalFront Zutphen.. is ook wel redelijk groot geloof ik..


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen