|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwaremetalen presents: See my Solution + Carnal Leftovers Na een lange tijd is zwaremetalen presents weer terug, en dit keer niet met een maar met 2 bands. Beiden afkomstig uit de omgeving van zwolle Carnal Leftovers heeft kort geleden een nieuwe mcd uitgebracht getiteld: Pressure Pleasure (recensie). De band speelt old-school death metal, dat lijkt op bijvoorbeeld Suffocation en Dismember. Carnal Leftovers website See My Solution is een vijftal dat naar eigen zeggen New Wave Metal maakt. Een stijl die te plaatsen is tussen de bands uit de New Wave of American Heavy Metal. Denk hierbij een menig roadrunnerbandje ala Killswitch Engage. See My Solution website. 10-03-2006 De lazarus Leiden Aanvang: 22:00 Carnal Leftovers Apparition Apparition is een veelbelovende Haagse band die met hun mix van death metal en rockmuziek een zeer origineel geluid hebben. Onlangs werd hun nieuwe cd Reflections zeer positief besproken op zwaremetalen (lees de recensie hier). 31-03-2006 Little Devil - Tilburg Aanvang: 21:00 See my Solution Carnal Leftovers 07-04-2006 Willemeen - Arnhem Aanvang: 21:00 See my Solution Carnal Leftovers T.B.A. tba-04-2006 De lazarus Leiden Aanvang: 22:00 See my Solution T.B.A. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Als Zm het niet doet, waarom noem je het dan toch ZM-presents? |
|
Bij concerten is hier anders geen topic over?? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
In Lazarus? Het lijkt mij dat het in de Hut is... |
|
niet in zwolle? he wat jammer Je moeder. |
|
quote:Nope, metal is gestopt in de hut en verhuisd naar de lazarus, daarom is het ook weer op vrijdag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: NEE KLOPT, wel bij de CARNAL LEFTOVERS link onder heavy metal. |
|
quote:dat is geen topic over deze optredens, maar een algemeen carnal leftover topics "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja joh? Ach, het geluid daar is toch kankerklote. Zweterige, smerige, kleine tent. Was altijd wel heel gezellig daar, dat zeker! Ze voeren overigens wel een schofterig beleid bij Lazarus. Ze hebben geen wasbak in de WC, en voor een glas kraanwater betaal je 2 mothafockin' euro. |
|
Het geluid in De Hut was ook altijd achterlijk hard. Die bier-voor-een-euro-avondjes op donderdag waren anders wel aangenaam, maar toen het bier ook toen 1,85 (ofzo) werd, was het snel gedaan met de lol. Ben er daarna ook nauwelijks meer geweest. Eigenlijk is dat hele Leiden maar een kutstad. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: HAHA! Ja, dat weet ik nog ja! Maat van me: "Hey, we zijn toch twee weken geleden in de Hut geweest?" Ik: "Jep, hoezo?" Hij: "Nou, toen was het bier 1 euro!" Ik: "Oh ja, vanavond weer dan?" Hij: "Oke." 4 biertjes en 15 euro later hadden we het wel weer gezien... |
|
*SCHOP* www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mwah lekker afwezig zijn hierbij, succes luitjes. |
|
Waarbij? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Allemaal. |
|
Alsof het naast de deur ligt.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Maakt niet uit toch, maarja geen vervoer dus gaat het over he. |
|
kweetnie of de bus al vol zit...... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Carnal Leftovers.. rings a bell.. speelden jullie op Stonehenge 2004? |
|
hmm, Stonehenge does ring a bell... |
|
O, nou, dan heb ik jullie daar gezien. Vond het geloof ik best oke. Jullie speelden op het binnenpodium, nietwaar? En die dag was al zo teringheet, bah. |
|
Klopt! Als 2e band op t binnenpodium ... waar t NOG heter was idd dan buiten. Wat een sauna. Weeg al niet veel en ben zeker 2 kilo kwijt geraakt aan vocht in dat halfuurtje :S |
|
quote: Maar het was wel mooi en donders druk gezien de warmte. |
|
Druk is volgens mij een understatement. Het zat van voor tot achter bij de deur nokkie vol www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
en het was heel erg warm! of had iemand dat al gezegd? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |