|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
11 maart OJC de Klos, Emmeloord Detonation & Toxocara entree € 6,00 (tot 18 jaar € 3,00) zaal open 21:30 www.de-klos.nl www.detonation.nl www.toxocara.com [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 02-03-2006 21:00] |
|
|
|
gas dr op! |
|
Dat wordt weer knallen, jajajajajajajajajajaja! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
tot 18 jaar 3 euro.. dikke vette discriminatie gvd! Moet tot 30 jaar zijn |
|
quote: Ja Helemaal mee eens! |
|
je word gewoon oud erwin! |
|
quote: Hahahah... Ja, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, mar DIT blijft natuurlijk wel ERRUG stom. |
|
ja anders mogen plopgrinders vriendjes er niet in.en hij zelf ook niet. |
|
Vette package hoor |
|
Wij komen misschien ook wel, mijn moeder woont nl op loopafstand van de klos in Emmeloord, kunnen we daar blijven slapen en gezellig bier drinken. Is wel lang geleden zeg de klos maar lijkt me wel leuk om daar weer eens te kijken. see you at occultfest! |
|
quote: Heb nog muntjes van de Klos... Volgens mij zijn die nog uit het jaar 0 ofzo, maar goed... es kijken of ze het nog doen. @ The Witch: nu regelen jullie een slaapplek voor ons? |
|
quote: Ja heengaan jullie! Kijken naar Detonation, prachtige band! (en dan hoor ik het binnenkort wel weer, ghehe) |
|
quote: Een goeie zaak, hoogwaardige cultuur laagdrempelig maken voor de jongeren ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nou dat gaat vast weer storm lopen. 'k zal eens kijken of ik die dag toevallig naar Emmeloord ga. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik zie net dat ik de vorige dag al in de DB's ga.. wordt dan wel een overload. Dus kans wordt kleiner. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, maar, ja, maar, Detonation speelt niet in Utrecht! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:ach die heb ik nu ook al een paar x gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zou dat graag willen maar lijkt me geen strak plan bij mijn moeder, is ze niet gewend van dat ruige volk over de vloer! Jullie zijn natuurlijk altijd van harte welkom in ons eigen huis in Fort, vraag maar aan Mayo waar dat ligt ha ha! see you at occultfest! |
|
quote: Ik heb nu wel 4 verschillende wegen naar Fort gezien en gereden Maandag hoop ik een 5e manier te gaan meemaken Slaapt wel prettig daar trouwens, matrasje enzo ... luxe De Klos, ook wel eens geweest. Niet zulk leuk publiek toen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2006 17:50] |
|
quote: Ik kom hier nog even op terug zal even mijn moeder lief aankijken maar beloof nog niks hoor! Eigenlijk staan we nu wel in het krijt bij jullie en misschien vindt mijn moeder het ook wel gezellig he he see you at occultfest! |
|
quote: toen niet, is nooit zo geweest, zal ook nooit zo zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah kijk aan, het lag dus niet aan mij |
|
He Regeer en Roelf gaan jullie zaterdag nog naar de polder? Als jullie nog slaapplek nodig hebben let me know dan probeer ik wat te regelen bij mijn moeder see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |