|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
nou conrad.. ik weet het zo net nog niet hoor . Maar ik kan het natuurlijk niet maken om niet te komen denk ik hahaha! |
|
zeker weten. Borstrock is toch ieder jaar weer een vaste prik geworden. dan overleef ik het uurtje conrad ook wel hahaha |
|
Altijd prettig om den Conrad in actie te zien, en dit kan ik nog wel inplannen. Den Illu zal present wezen! (even ervan uitgaande dat ik dan geen toelatingsexamen heb, maar dat moet wel lukken). Hoera! Hoezee! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Conrad weet wie het zegt gelukkig! |
|
Heee Esbes, lang nie meer gezien!! Doet je MSN t nie meer? @Illusione |
|
quote:Pssst.. 22 april in Dynamo |
|
Msn doet het nog wel. maar helaas hebben wij hier zo een verschrikkelijk langzame computer. dat het msnen gewoon niet leuk meer is. maarre ik bel je nog wel van de week. kunnen we es ff bijkletsen! |
|
quote: Zo eens ff een topic openen heee |
|
quote: Ja dag, dadelijk komen er nog mensen op af joh.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kom je kieken? |
|
quote: Wat, op 2 april ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Sgoed, maar ik denk dat ik de 22e ga kijken |
|
Esbes, zing je weer Manowar mee op Borstrock? |
|
als dat van jou en je andere bandleden mag.. GRAAG!!!! |
|
quote: ik zal t in de groep gooien!! ps, kom je nog eens op de MSN? |
|
ja van de week weer es een keertje.. maar het duurt altijd zo verdomt lang voordat ie eindelijk is opgestart en aangemeld whatever! maarre we mailen bellen ofzo oke? x |
|
22 april in Dynamo. Goh, misschien dat dat wel een betere optie is eigenlijk, reis- en zuiptechnisch gesproken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
of allebei |
|
Ik lees de hele tijd 'Bosrock' (ons plaatselijke festival)... Ik denk al, Primal Fear?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, of dat.. de keuzes van het leven! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehe, kom je ook?? |
|
quote: Nou... (ff site gechecked), het lijkt in ieder geval een erg gezellig festival! (En Jovink past uiteraard perfect binnen onze regionen...). Maar, hoewel 't gay is om over afstand te zeiken, het is voor ons helaas wel een behoorlijk eind rijden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Enfin, we spelen in t najaar in cafe Rocks heee!! *kick* Over 3 weken dus!!! |
|
*kick* as zaterdag dus!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |