|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, wie wil er nog meer heen? Vervoer delen?? Bla |
|
Nog eeeven ter verduidelijking... Godverdetering zeg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hoever is dat rijden vraag ik mij af? edit: ah, 943km, te doen in 8,5 uur volgens routenet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-04-2007 9:48] |
|
Iemand heen?? Bla |
|
quote:Zou graag willen maar dat trek ik niet met mijn vakantiedagen en geld helaas |
|
Heeel misschien. Dit is eigenlijk te VET om te missen maar ik vind het wel irritant dat het zo verrotte ver weg is enzo...plus ik ben niet meer zo'n meerdaags-festival ganger. Je wilt een bus regelen ofzo?? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-04-2007 13:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hier zie je precies waar het Fields Of Rock aan ontbreekt. Dezelfde namen, iets minder commercieel + nog een hele zwik interessante middenmoters!!! edit: ik lieg overigens, dit zijn de head-liners van FOR die ik oke vind... hier staat geen Maiden, Ozzy... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 12-04-2007 14:06] |
|
Plus een veel breder programma, van Pain of Salvation tot Emperor en van Converge tot Ephel Duath! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dat bedoelde ik idd, zit 39,8 celcius achter de pc, ben niet helemaal helder ;-) |
|
quote: Daar heb ik nog niet aan gedacht maar het is wel een optie als er meerdere mensen willen gaan. Vooralsnog lijkt Air France de beste optie, 340 Euro naar Nantes retour... Bla |
|
OK, ik heb de vlucht naar Nantes geboekt... Ik zal wel weer de enige zijn hahaha. Bla |
|
quote: Vind het nogal wat. Maarja als je er de centen voor hebt is dat mooi ja. |
|
Of 2 bladen die foto's willen... Bla |
|
Ja das ook mooi. |
|
geen geld... Dit zou nochtans zoooo mooi kunnen geweest zijn!!! Het zwoele Zuid-Franse klimaat gecombineerd met een dergelijke HEERSCH-line-up... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Dat is best knap in West-Frankrijk |
|
quote: het is iig veel zuidelijker dan Vlaanderen of het "noordelijke" Nederland Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Noem 't Zuid-West dan. Nantes. Anders zat ik geen 3 u. in het vliegtuig Bla |
|
Nog maar eens dan: En de dagindeling staat ook online. Sodeju, wat baal ik ervan dat ik daar niet bij ben |
|
Doe je vaker aan zelfkastijding? |
|
Ja, ik zou er ook graag heen gaan. Wat een heersch lineup zeg! |
|
DAMMNNNNNNNNN The trend is dead. |
|
Olli ga meeeeeeeheeeee! Bla |
|
Nou, de kogelt is door d'n kerk, het wordt een weekendje Frankrijk (afstuderen uitgesteld !!! Nu het vervoer nog; kwam via advertentie al wel deze tegen: myspace.com/festivalbus --> 220 euro. Wellicht hier mensen die iets met een busje en nog 2 vrije plekken hebben? Of andere suggesties? Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |