IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hellfest European Edition 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-04-2007 11:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ja ok, daar gaan we natuurlijk ook heen

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-04-2007 9:41 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

OK, wie wil er nog meer heen?
Vervoer delen??

Bla

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-04-2007 9:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog eeeven ter verduidelijking...

Godverdetering zeg

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2007 9:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 9:43 schreef NecRobert het volgende:
Nog eeeven ter verduidelijking...

Godverdetering zeg

Hoever is dat rijden vraag ik mij af?

edit: ah, 943km, te doen in 8,5 uur volgens routenet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-04-2007 9:48]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 12-04-2007 13:54 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Iemand heen??

Bla

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 13:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 april 2007 13:54 schreef MischiefMira het volgende:
Iemand heen??
Zou graag willen maar dat trek ik niet met mijn vakantiedagen en geld helaas

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-04-2007 13:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heeel misschien. Dit is eigenlijk te VET om te missen maar ik vind het wel irritant dat het zo verrotte ver weg is enzo...plus ik ben niet meer zo'n meerdaags-festival ganger.

Je wilt een bus regelen ofzo??

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-04-2007 13:58]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-04-2007 14:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hier zie je precies waar het Fields Of Rock aan ontbreekt. Dezelfde namen, iets minder commercieel + nog een hele zwik interessante middenmoters!!!

edit: ik lieg overigens, dit zijn de head-liners van FOR die ik oke vind... hier staat geen Maiden, Ozzy...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 12-04-2007 14:06]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-04-2007 14:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Plus een veel breder programma, van Pain of Salvation tot Emperor en van Converge tot Ephel Duath!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-04-2007 14:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat bedoelde ik idd, zit 39,8 celcius achter de pc, ben niet helemaal helder ;-)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 13-04-2007 9:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 13:57 schreef NecRobert het volgende:
Je wilt een bus regelen ofzo??

Daar heb ik nog niet aan gedacht maar het is wel een optie als er meerdere mensen willen gaan. Vooralsnog lijkt Air France de beste optie, 340 Euro naar Nantes retour...

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 22-04-2007 15:19 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

OK, ik heb de vlucht naar Nantes geboekt... Ik zal wel weer de enige zijn hahaha.

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 15:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2007 9:43 schreef MischiefMira het volgende:
Daar heb ik nog niet aan gedacht maar het is wel een optie als er meerdere mensen willen gaan. Vooralsnog lijkt Air France de beste optie, 340 Euro naar Nantes retour...

Vind het nogal wat. Maarja als je er de centen voor hebt is dat mooi ja.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 22-04-2007 15:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Of 2 bladen die foto's willen...

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 15:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja das ook mooi.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-04-2007 16:03 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

geen geld... Dit zou nochtans zoooo mooi kunnen geweest zijn!!! Het zwoele Zuid-Franse klimaat gecombineerd met een dergelijke HEERSCH-line-up...

Member of the iso-betawuste crew!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2007 16:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2007 16:03 schreef Snoodaerdt het volgende:
Het zwoele Zuid-Franse klimaat
Dat is best knap in West-Frankrijk

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-04-2007 16:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2007 16:08 schreef Judge M. het volgende:
Dat is best knap in West-Frankrijk

het is iig veel zuidelijker dan Vlaanderen of het "noordelijke" Nederland

Member of the iso-betawuste crew!!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 24-04-2007 13:28 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Noem 't Zuid-West dan. Nantes. Anders zat ik geen 3 u. in het vliegtuig

Bla

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-04-2007 15:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nog maar eens dan:

En de dagindeling staat ook online.

Sodeju, wat baal ik ervan dat ik daar niet bij ben

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2007 16:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Doe je vaker aan zelfkastijding?

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-04-2007 16:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ja, ik zou er ook graag heen gaan. Wat een heersch lineup zeg!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Cees
Usericon van Cees
Posted 26-04-2007 16:39 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

DAMMNNNNNNNNN

The trend is dead.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 26-04-2007 22:24 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Olli ga meeeeeeeheeeee!

Bla

bonjovisucks
Usericon van bonjovisucks
Posted 07-05-2007 13:44 by bonjovisucks Wijzig reactieProfiel van bonjovisucksQuote dit bericht

Nou, de kogelt is door d'n kerk, het wordt een weekendje Frankrijk (afstuderen uitgesteld !!!

Nu het vervoer nog; kwam via advertentie al wel deze tegen: myspace.com/festivalbus --> 220 euro. Wellicht hier mensen die iets met een busje en nog 2 vrije plekken hebben? Of andere suggesties?

Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com