|
Auteur: |
|
|
Ik kwam dit op MF tegen Daar moet ik heen!!!!!! De Amerikaanse power metal band Riot, rond meestergitarist Mark Reale, bezoekt in April onze regio: Mar. 17 - Palencia, SPA @ Carabel Mar. 18 - Bilbao, SPA @ Santana 27 Mar. 19 - Madrid, SPA @ Copernico Apr. 08 - Lauda – Konigshofen, GER @ Tauber Franken Hall Apr. 09 - Groningen, NETH @ Vera Apr. 11 - Verviers, BEL @ Spirit Of 66 Apr. 12 - Weiher, GER @ Music-Hall Apr. 13 - Sala, SWE @ The Rockland Apr. 14 - Florence, ITA @ Ministry Apr. 15 - Thessaloniki, GRE @ Rock Bottom Apr. 16 - Athens, GRE @ Underwold Voor het geval je nog nooit van Riot gehoord hebt, raad ik je aan om op de website van de band eens naar klassiekers als Swords And Tequila, Thundersteel, Outlaw en Warrior te luisteren: http://www.riotsweb.com/ En voordat je gaat roepen dat Riot een Judas Priest-kloon is, wil ik even duidelijk maken dat Warrior uit 1977 stamt, dus van voor Stained Class, Swords And Tequila en Outlaw uit 1981, dus van voor Screaming For Vengeance, en Thundersteel uit 1988, dus van voor Painkiller. Yep, dit is waar Priest de mosterd vandaan gehaald heeft. Riot staat ook als headliner op het Keep It True festival in Duitsland dit jaar, dus we hebben het hier niet over een kleine beginnende band, maar over een invloedrijke legende, die helaas nooit het grote succes heeft gekend (al hebben ze in Duitsland en Japan een behoorlijke achterban). Ook al is de line-up in de loop der jaren veelvuldig veranderd, met Mark Reale als constante waarde. |
|
ben er! Suck my piss |
|
Vet |
Index / Concerten |