|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken ze eigenlijk niet goed, maar ze komen ook op No Mercy. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-03-2006 20:01] |
|
reeds aangepast Bruce Banner |
|
quote: Kut, was niet de bedoeling. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb alleen D.T.P. en die heerscht! Hoewel het eerst wel erg op Exodus lijkt en na een aantal nummers opeens erg op Slayer gaat lijken, maar het rost verdomme de pannen van het dak! Thrash zoals thrash moet zijn. Edithoer: Da's Certain Death die als bonus erop staat, die lijkt in mijn ogen dus best op Slayer en D.T.P. lijkt op een snellere Exodus, maar het rost heerlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 01-03-2006 20:04] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mijn reactie ook |
|
Dit vond ik nog op de frontpage (van http://www.zwaremetalen.com/nieuws/5600.html), reactie van Count Usher: quote: ... maar ik begrijp dus dat de rest van de plaat niet zo zuigt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Idd, dat was een missertje. Nu ik de hele plaat heb gehoord is mijn enthousiasme weer zo groot als weleer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik had het allemaal een beetje sneller verwacht... signature |
|
Ben benieuwd naar die nieuwe... en ik ga ze eindelijk eens live zien dit jaar! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
False Incaaarnaaaatiioooonn!! van de plaat Swallowed In Black. Ook al gaat de plaat gebukt onder een niet al te beste productie, het is toch een vette plaat, met Steve natuurlijk op bas. |
|
die nieuwe is het luisteren meer dan waard. Lekker old school met een beetje new school, of ze er een nieuwe fanschare mee opbouwen valt te bezien...., maar toch. |
|
Zeker een heerschende band en Steve D een van mij grote voorbeelden qua bassen . http://www.youtube.com/watch?v=4Zu-z-qGbIM Rossen ten toppen |
|
Heerschband, vooral het oudere werk Nieuwe is niet slecht, maar.....anders Steve is een afschuwlijke goeie bassist [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-01-2007 15:53] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja Chemical Exposure he en Swallowed in Black De rest is ook wel ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Steve heeft ook trouwens een van de gruwelijkse bassen die er is. Een custom ESP Fretless 5 string F bass |
|
quote:die is erg gaaf ja |
|
Weet iemand wat er van Rob Moore geworden is qua eventuele andere bands? Toen hij vertrok en niet vervangen werd verloor de band toch wat aan power in de sound. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zelf vinden ze het met 1 gitarist cooler klinken. En ze hebben nooit een vervanger gezocht. Misschien omdat de samenwerking met Moore een slechte smaak had achtergelaten. Darren speelt de gitaarsolo's van Moore live niet, maar gewoon stug zijn eigen partij. Je hoort dan alleen slaggitaar. Vind ik telkens weer vreemd om te zien/horen, want dan mis je toch een kenmerkende stukje van een nummer. |
|
quote: Nou daar moet ik je dan toch in verbeteren, Ze hebben wel degelijk gezocht maar ze konden niemand vinden die er bij past, Waarschijnlijk speelt ie zijn solo's niet omdat hij het niet kan |
|
Ze konden niemand vinden. Nee. Omdat het zo'n long time vriendenkliekje is, die drie bij elkaar. Rob Moore kon inderdaad een aardig baantje trekken. Maar op de een of andere manier heeft de nasmaak van de split met Rob ook de opvatting over het fenomeen tweede gitarist beinvloed. |
|
Steve Digiorgio zei dat hij was vertrokken door de teleurstelling toen ze na A vision of Misery door Roadracer geschrapt werden, door tegenvallende verkoopcijfers. Uiteindelijk zijn alle killerriffs b.v. in the Attack, Twisted Face, Certain Death enz. van Steve en Darren. En kwam Steve in 1995 met synthesizer deuntjes aanzetten, of zou Rob Moore dit niet bevallen zijn? Feit is dat Steve nooit alles heeft verteld en de waarheid ergens in het midden zal liggen. Het echte Sadus geluid hebben Steve en Darren zelf verprutst. |
|
Dat is zeker een feit. Je mag best van Rush houden, maar daarom hoef je daar je fans nog niet mee te vervelen. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja leuk; ik heb ze meteen alledrie -weer- gekocht (A vision of misery eerder zelfs ook in longpack editie; zo'n collector's item dat niets waard is maar er wel aardig uitziet ) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2007 18:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |