|
Auteur: |
|
|
Meningen over deze naar mijn mening ultiem brute CD? "Still no confession yet? .... The tounge" 11.45: restate my assumptions |
|
Mortician? bah.... |
|
Wat me trouwens opvalt aan de CD is dat hij wat technischer is dan bv. Hacked Up For Barbeque. ... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: JA HE! ///OFFTOPIC/// jazeker ///OFFTOPIC/// 11.45: restate my assumptions |
|
damn je post deze topic ook overal.... No meat is sweater |
|
Mortician.... VRIJDAG!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Euh, U gaat nog wel? |
|
erg jammer dat dit topic weer helemaal verneukt is. Maar goed...mortician lijkt me live heel tof. Vin ut zo jammer van de drumcomputer. Ik las laatst trouwens iets over een nieuw album. Maar dan met drummer. Suck my piss |
|
quote: jeps maar kbel je van de week ff Je moeder. |
|
quote: Nieuw album mét drummer? Hmm... (zei hij met een sceptische ondertoon) 11.45: restate my assumptions |
|
dat zeggen ze iedere keer weer, en toch komt er een drumcomputer in voor... gelukkig spelen ze live met drummer (roger, die dikke) en doet iemand anders gitaar live schoppen ze hard aarsen http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2002 Je moeder. |
|
Domain Of Death heb ik al een tijdje, erg cool inderdaad... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Viel me voornamelijk op dat er veel minder nummers opstonden dan bijvoorbeeld op 'Chainsaw Dismemberment'. Mijn favoriete release van Mortician blijft overigens altijd 'Zombie Apocalypse', het is die Repulsion cover die het hem doet. |
|
quote: Hmja, er staan idd relatief weinig nummers op als je ze vergelijkt met bv. Hacked Up For Barbeque. Maar de productie vind ik wel een stuk "smeriger" (in de positieve zin van het woord) dan Hacked Up.., die stem overheest zwaar en de gitaar/bas is gewoon goor 11.45: restate my assumptions |
|
quote: OK, Dr Pepper freak! ik ga van je horen! |
Index / Heavy Metal |