|
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Rick James swingt de pan uit |
|
Kijk, dat valt me nou weer mee. Heeft iemand nog een idee waar je cd's van hem uit kunt halen. Heb er meerdere op vinyl, maar alleen Street Songs kon ik op cd vinden. Wie weet raad? Maar dan zijn jullie vast ook bekend met Bootsy! [Dit bericht is gewijzigd door Grim Sweeper op 02-03-2006 16:38] I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
http://www.amazon.com/gp/search/ref=br_ss_hs/002-9487743-2623213?search-alias=aps&keywords=rick%20james edit: Bootsy Collins FTW! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-03-2006 16:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bootsy ken ik niet, was da voor iets? Die cd's van hem heb ik toch wel meerdere malen in de uitverkoop of gewone bakken bij de van Leest of de FRS gezien. Heeft www.bol.com anders ook niets? |
|
Nee, alleen best of ceedeetjes. Bootsy heeft oa bij James Brown en Funkadelic gezeten. Funk met humor. 'k Zou zeggen probeer Player of the Year eens (met name het nummer What's the Name of this Town..geniaal) I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
[quote]Op 2 maart 2006 16:39 schreef Chelman het volgende: http://www.amazon.com/gp/search/ref=br_ss_hs/002-9487743-2623213?search-alias=aps&keywords=rick%20james Ben vooral op zoek naar Throwin' Down en Coldblooded. Trouwens: http://www.spikedhumor.com/articles/172/Chappelle_s_Rick_James.html I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Mhh, vanavond s op zoek gaan naar MP3tjes, kijken of het iets voor me is. Ik zal straks ook wel ff kijken welke cd ik van Rick James in de kast heb staan, ik weet dak er een heb, maar geen idee welke, zal wel zo'n verzamelaar zijn, kreng was iets van 5 of 10 gulden |
|
Misschien ken je die clip van Groove is in the Heart van Deee-lite nog. Bootsy is die gast die op het laatst nog ff wat in de camera zegt (met die sterretjes zonnebril en al dat leer met studs, echt fout...) I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Oh god ja, die knakker!! Ja die ken ik nog wel en das ook weer knap fout ja |
|
Zie je wel! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Dat nummer van Rick James heeft toch ook als basis gediend voor onze grote vreind MC Hamme'r? |
|
En daar heeft ie ook goed aan verdiend. Ik was vroeger trouwens ontieglijk fan van MC Hammer... (toen was ik wel pas 10) I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Hehe, ik heb nog zo'n mooie zilveren old school onderzetter van onze bebrilde vriend, om precies te zijn de cd Please hammer, don't hurt 'em. Dat ding zet ik nog wel eens op als ik echt in een hele melige bui ben |
|
quote: Geweldig nummer is dat! Rick James, gaaf ja. Superfreak, ook zo'n geweldig nummer. En glow. Meer zou ik zo niet weten. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-03-2006 19:25] |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"Bitches, show Charlie Murphy your titties!" I like to rock and roll all night and part of everyday |
Index / Muziek algemeen |