|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
TOXOCARA Vermin Hells' Kitchen Online Misantropicana entree: € 6,- | aanvang: 21:00 uur | waar: Cartesiusweg 90A Utrecht ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Present On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
das 1, waar blijft de rest? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey, jij en ik, dat zijn er al 2 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmm, zou wel willen, maar denk ik net iets te ver weg voor me... |
|
quote: Ben je erbij in Utrecht? Vet! Kunnen er mooie wat harde metalen noten GEKRAAKT worden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vind het ineens niet meer zo erg dat het te ver weg is... |
|
quote:jammer joh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehe, als er noten gekraakt gaan worden dan haak ik af, hehe |
|
quote: Ja we gaan er even wat bij drinken dan k? Wordt eens tijd @ MM Misschien kan je wel ergens blijven pitten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Moek ff kijken, heb het ook redelijk druk, maar ben opzich wel erg benieuwd naar Toxocara, waarschijnlijk besluit ik volgende week vrijdag pas wat ik doe... |
|
@ moordende monnik: je houdt het wel spannend, dat dan wel weer @zillah: doen we! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hehe, ja als ik ergens kom, maak ik wel graag een grootse entree, dus dasn moet je die spanning wel opbouwen |
|
Damn, hier wil ik wel bij zijn |
|
quote:da's 3 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ga er maar vanuit de de voltallige WHC daar staat te heerschen!! WALIBI! WALIBI! WALIBI! WALIBI! WALIBI! WALIBI! |
|
quote: Echt wel en daar helemaal. Geven gewoon de volle fles en mag zelf bepalen hoeveel malibu er in een walibi gaat DB's = absolute heersch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
haha, ik hoop dat ik dan eens met fiets en al thuis kom |
|
Ontopic jullie Walibi heersch fuckers On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit is toch in de buurt van onto pik? Da's voor mij al vrij goed hoor |
|
quote: En da's vet hoor, vorige weel zelf meegemaakt en ik ben nog steeds helemaal van de kaart But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:En of die heel blijft. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha, blij dat je het leuk gevonden hebt! En nu ga ik echt on topic anders heb ik ruzie met zillah |
|
HHMMM volgens mij zitten wij dan ook in Utrecht |
|
quote:gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |