IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Muziek - vandalisten... Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2002 18:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Post hier al uw onvrede over het beschadigen van cd's e.d. door mensen die de exemplaren eventjes in bruikleen hadden...

Slechts een paar van mijn ervaringen:

- Nordic Metal: A tribute To Euronymous
Hoesje beschadigt nadat een vriend hem op de grond had liggen in zijn kamer en een andere vriend erop ging staan..

- Amorphis: The Karelian Istmus
Hoesje beschadigt, vreemd genoeg geen opgaaf van reden dit keer.. weet ook niet meer wie

- Moonspell: Wolfheart ... Rajackar leende deze ooit voor een metalnight en ik kreeg hem terug met nogal wat Grolsch verspreid over het hoesje en tussen het plastic en de achterkant.. weird.. gelukkig was het een CD-R dus het boeide me niet zoveel heb het ook nooit vervangen.. nog steeds bier-herrinneringen dus aan die cd..

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-01-2002 19:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Anathema - The Silent Enigma
Amorphis - Black Winter Day EP
---> Beiden hoesjes naar de tering door hetzelde persoon(na die tijd niks meer aan hem uitgeleend)

Guns N' Roses bootleg---> Same problem

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 05-01-2002 19:01 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja ik heb ook van die cd's ... ik geef tegenwoordig als de cd een kartonnen hoesje heeft alleen de cd (en eventueel los boekje) mee in een leeg doosje.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-01-2002 19:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

MnlimitedecitionvanJudgement,vanAnathemadus...alsikerooitachterkomwiehet hoesje verpestte... Aaaaaaaaaaaaaaaah, hij doet het!!!

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-01-2002 19:17 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik leen nooit CD's uit. En als ik het zou doen zou ik gewoon ff een kopietje fikken, hoeft degene die'm leent'm ook niet meer terug te geven.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2002 19:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 19:17 schreef elessar het volgende:
Ik leen nooit CD's uit. En als ik het zou doen zou ik gewoon ff een kopietje fikken, hoeft degene die'm leent'm ook niet meer terug te geven.

Mijn meeste beschadigingen zijn dan ook uit de tijd dat ik nog wel veel uitleende en nog geen fikker had (of cdr's erg duur waren) .. nu leen ik ook weinig meer uit.. af en toe wissel ik wat uit met anderen ... zo tijd terug nog een burn-sessie gehad met Rajackar.. even muziek uitwisselen..

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-01-2002 20:55 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mijn eigen cd-speler(R.I.P.na 11 jaar trouwe dienst)is ooit eens in overdrive beginnen spelen.Resultaat : splinternieuwe cd nadezak...heb het kloteding daarna naar het grof vuil verbannen...want cd vol krassen en onbeluisterbaar fuck the hell

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-01-2002 20:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

aargghh. Mijn boertje die heeeeeel veel cd's van mij gejat heeft en verkocht heeft aan andere mensen.

voorbeelden.
obsolete- fear factory
chaos ad- sepultura
arise- sepultura
ect.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Ares
Usericon van Ares
Posted 05-01-2002 21:04 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Tis me wel eens gebeurd dat ik een cd uitleende en nooit meer terug kreeg
En het gebeurde me ook regelmatig dat ik een uitgeleende cd totaal afgeragd terug kreeg, alsof er een kudde bizons overeen had gerend (vol krassen en doosje naar de zevende hemel)
'K leen nu ook niet meer uit..

Hrugnir
Submit To Selfdestruction
Usericon van Hrugnir
Posted 05-01-2002 21:05 by Hrugnir Wijzig reactieProfiel van HrugnirQuote dit bericht

ik haat het wanneer die pinnetjes in het midden van de achterkant van je cd-hoesje ( fjiew) naar de zak zijn. De cd blijft niet zitten dan en valt er dan uit enz...

MassMörd

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-01-2002 22:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 20:55 schreef madeline usher het volgende:
Mijn eigen cd-speler(R.I.P.na 11 jaar trouwe dienst)is ooit eens in overdrive beginnen spelen.Resultaat : splinternieuwe cd nadezak...heb het kloteding daarna naar het grof vuil verbannen...want cd vol krassen en onbeluisterbaar fuck the hell

Zoiets heb ik ook gehad met mijn cdrom speler, maakte in ene een kabaal en kreeg met pijn en moeite m'n cd(r) eruit.
Resultaat een verziekte cd met een doorzichtig vlak van 3 bij 3 cm (bovenlaag weggevreten.
met uitgeleende cd's weinig problemen gehad, af en toe een scheur in het doosje.

Bazzio Attacks!!!

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-01-2002 0:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 20:57 schreef Cadaveria het volgende:
aargghh. Mijn boertje die heeeeeel veel cd's van mij gejat heeft en verkocht heeft aan andere mensen.

voorbeelden.
obsolete- fear factory
chaos ad- sepultura
arise- sepultura
ect.

hmmm ik zou m'n broertje verkopen aan een bepaalde sadistische vrouwelijke kennis van me als ie dat flikte...

Cd's
The Black - Apocalypsis (uit m'n handen laten vallen tussen de verwarming = vette kras)
Unanimated - Ancient Gods of Evil (geen idee hoe wel vol krassen, is vervangen door nieuw exemplaar)
Metallica - Master of Puppets (vinyl) is in twee stukken gebroken omdat eikel op hoes ging zitten was 'n eerste release dus nog zo goed als onvervangbaar ook

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 06-01-2002 14:37 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 5 januari 2002 20:57 schreef Cadaveria het volgende:

voorbeelden.
obsolete- fear factory
chaos ad- sepultura
arise- sepultura
ect.
hmm ik denk dat ik dan toch wel iets van hem verkocht zou hebben ...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-01-2002 15:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wat ik nogal lomp vind is als vrienden een cd met barsten/kapotte hoesjes teruggeven.. hoesjes zijn inderdaad zeer fragiel en breken bij het minste geringste, maar neem dan teminste de moeite om er een nieuwe omheen te doen (of oude die nog heel is van jezelf

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-01-2002 15:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaaaaaah, dat heeft mijn broertje ook al gedaan,... ben zelfs zo één van mn lievelingsCd's kwijtgeraakt. Totdat ik zijn CD's begon weg te geven aan iedereen die maar langskwam, héhé.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-01-2002 19:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 14:37 schreef Paul het volgende:
hmm ik denk dat ik dan toch wel iets van hem verkocht zou hebben ...

Zn hoofd bevoorbeeld...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2002 21:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ergste geval:
Monster magnet en Rush uitgeleend en nooit meer terug gekregen. 2 jaar geleden is de lamlul verhuist.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 06-01-2002 21:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Had eens in m'n jonge jaren 'Appetite for destruction' van G 'n R op tape gekocht...en het foorwijf aan wie ik hem had uitgeleend had het bandje gewoon tussen de wieltjes van haar cassetterecorder laten draaien...sindsdien vraagt haast niemand me meer om een tape of cd van me te lenen-heb ik haar duidelijk gemaakt-en ik ben niet zacht met haar geweest

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2002 11:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 19:40 schreef Iskariot het volgende:
Zn hoofd bevoorbeeld...
hehheeh Het is best een idee jah!
Maar het is momenteel ff niet nodig omdat mijn stiefbroertje nu de cd's van mijn echte broertje aan het jatten *grin*

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-01-2002 13:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 6 januari 2002 15:19 schreef Valorian666 het volgende:
Wat ik nogal lomp vind is als vrienden een cd met barsten/kapotte hoesjes teruggeven.. hoesjes zijn inderdaad zeer fragiel en breken bij het minste geringste, maar neem dan teminste de moeite om er een nieuwe omheen te doen (of oude die nog heel is van jezelf
Die Immortal CD's zaten al barsten in hoor.

Maar ik kan me hier in principe ook aan ergeren, ware het niet dat het mij niet vaak overkomt. Ik leen dan ook practisch nooit CD's uit. Als mensen er om vragen zeg ik "Ik leen geen CD's uit". Op dit moment mis ik nog wel 2 CD's, die ik zelf maar eens op moet gaan halen aangezien de huppel die ze leende ze niet komt brengen.

Wat ik wel HAAT, is als je een boek uitleend en hij met gevouwen bladzijden en zo terug komt!

Maar ja, ik ben zelf een nogal voorzichtig type lijkt het wel als het over omgaan met mijn eigen en andermans eigendom gaat.

PS. Nogmaal sorry van die Samael CD.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2002 15:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik wil best CD's uitlenen, alleen niet zomaar aan iedereen. Er is nog nooit iets misgegaan trouwens.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2002 15:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 13:36 schreef Vargen666 het volgende:
Die Immortal CD's zaten al barsten in hoor.

Maar ik kan me hier in principe ook aan ergeren, ware het niet dat het mij niet vaak overkomt. Ik leen dan ook practisch nooit CD's uit. Als mensen er om vragen zeg ik "Ik leen geen CD's uit". Op dit moment mis ik nog wel 2 CD's, die ik zelf maar eens op moet gaan halen aangezien de huppel die ze leende ze niet komt brengen.

Wat ik wel HAAT, is als je een boek uitleend en hij met gevouwen bladzijden en zo terug komt!

Maar ja, ik ben zelf een nogal voorzichtig type lijkt het wel als het over omgaan met mijn eigen en andermans eigendom gaat.

PS. Nogmaal sorry van die Samael CD.

Hehhee... ik doelde dan ook niet op die immortal cd's... waren toch cd'rs en die hoesjes waren inderdaad al gaar..

Ik ben niet supervoorzichtig, maar wel met andermans cd's of spullen...
boeken.. ja... ach, als ik ze uitleen weet je dat ze slechter terug komen, zeker pockets, die gaan zowiezo maar een beperkt aantal leesbeurten mee natuurlijk... ... maar mensen die bijvoorbeeld steeds 10 blz lezen en dan bij gebrek aan bladwijzer of intelligentie om blznr te onthouden kiezen om elke keer het hoekje om te vouwen haat ik.. (als ze het bij mijn boeken doen teminste)..
LP's leen ik nooit uit, lijkt me duidelijk waarom.. cd's wel, maar meestal weer tegen iets anders.. op den duur weet je wel aan wie je iets kan uitlenen zonder dat je er na 3 maanden zelf om moet vragen om vervolgens te horen dat hij bij iemand anders ligt..etc.etc.

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 09-01-2002 12:16 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmmm zo te zien moet je gewoon uitkijken aan wie je je CD's uitleent.

Zelf leen ik gewoon niks uit... heel simpel..

Please give blood. Vampires are an endangered species!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 10-01-2002 14:26 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

ik leen ook geen platen of cd's meer uit. Ik heb eens een aantal platen uitgeleend en die kreeg ik met waterschade terug...............

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 10-01-2002 14:28 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

k leende metallica - justice for all uit aan onze gitarist... kreeg hem terug met het hele boekje volgekladderd. vooral de plotseling beschilderde gezichten van de metallicaatjes >: (

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 10-01-2002 20:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In de bibliotheek op het Brusselse Muntplein staan héél veel ( recente) cd's te leen...,maar soms heeft je voorganger er iets heel ergs mee uitgespookt...ik had zo eens 'Bloody Kisses'van Type O uitgeleend...iemand had het foto-en tekstboekje bewerkt met zwarte stift(stond vol obsceniteiten en scheldwoorden)én kaarsvet...de gast die dat geflikt heeft zou nogal vliegen,mocht ik bibliothecaris zijn...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com