|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NP: death - Painkiller |
|
Ed Rush & Optical - Bacteria (Pendulum Remix) Edit: Jezus! Dit nummer is echt te vet! Ik wil weer naar Subsonic! Behoorlijk harde drum'n'bass, ik kende de artiesten natuurlijk wel, maar deze remix nog niet! Ik krijg zin om te dansen, en dat heb ik vrijwel nooit, gelukkig maar. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-03-2006 1:43] |
|
zen savauge - contrast night side signature |
|
quote: Ed Rush & Optical laatst nog gezien in groningen (oosterpoort) , vrij saaie "DJ SET"... beuken en rossen dat wel, maar teveel rommel/breakdowns en MC gejengel erdoor... helaas niet een live act zoals beloofd.. np: Underworld - Banstyle/Sappys Curry Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, ik hoorde pas na die tijd dat ze er stonden, het was kennelijk ook pas kort van tevoren dat het bekend werd. Ik heb er positieve dingen over gehoord, maar dit verzacht de pijn wel enigzins. Deibc - Planet Dust |
|
ja.. gelukkig was de rest van het feest met name de techno en electro zaal geniaal!.. dus na 15 mins naar de 'niet live' act kijkend daar maar heen gegaan... fucking dj set ineens, daarvoor luister je dan eerst 2 dagen naar hun albums... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: wormhole is een mijlpaal.. ontopic,,,,brakteeeh later prak piep trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Suck my piss |
|
verkeerde topikvc Suck my piss |
|
Toto - Africa Faustian Spirit of the Earth |
|
Net unreal tournament! nu: ac/dc Thunderstruck |
|
quote: wormhole is idd vet! ver voor zn tijd toen... 'techstep/darkstep ' was de benaming.. dat andere album is stukken minder, maar goed.. np: Autechre - Further Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tja, techno is dan weer minder mijn ding. Ed Rush was in Simplon dan wel weer erg vet! Generation Dub - Champagne Cocktails [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-03-2006 2:52] |
|
mwah.. luke slater was vrij geniaal! en de electro zaal helemaal feest met joost van bellen... np: Autechre - Untilted album Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die ken ik dan weer niet, vandaar misschien ook dat ik de muziek niet kan waarderen, omdat ik naar de verkeerde dingen geluisterd heb, dat is vaker voorgekomen. Concord Dawn - Don't Tell Me (Feat. Kiki) |
|
Engine of Pain op de Dean site |
|
Darkthrone - Where Cold Winds Blow Faustian Spirit of the Earth |
|
Pink Floyd - The Wall FREEZE |
|
Dismember -*-Patrol 17 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sodom -*- Sodomized SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: nu snap ik welk feest je bedoede. In de Oosterpoort zkr? is er al een dnb topic? Suck my piss |
|
Judas Iscariot - The Cold Earth Slept Below... |
|
Hair Police |
|
Jefferson airplane - plastic fantastic lover *gooit bloemetjes en neemt LSD* |
|
Textures - Touching The Absolute. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |