IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Op Volle Snoeren 5 Vorige pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-04-2006 13:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Ook maar aanwezig>> Jungle Rot

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2006 18:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ga maar eten, en dan op de fiets richting Willemeen!
Macabre!

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 23-04-2006 2:04 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

En het was... Überblij!

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 23-04-2006 2:30 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

GVD wat een heerschend feestje was dat weer. Jungle Rot roelt alles eruit djeez wat een HEERSCH band

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-04-2006 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zo; Die bands waren interessant.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2006 13:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh ja, dat was gister, hehehe, nou ja, toch een ruk line up, dus, niet echt boeiend.

Fuck the world and fuck you

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-04-2006 13:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jammer alleen dat de opkomst wat tegenviel. Wat ik er verder van meegekregen heb was het best gezellig.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2006 13:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Verder ontken ik alles!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2006 15:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

En ik ontken zeker dat ik een bult op mn kop heb. Oh zo!

Nix, veilig thuis gekomen? Geen enge mannen met kutkeffertjes tegen gekomen? en luv you!

Subtiel kamerolifantje

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-04-2006 15:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dronken liggen brallen op een bankje, in slaap vallen in de bus?

Nix
Usericon van Nix
Posted 23-04-2006 16:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 15:16 schreef stigma het volgende:
En ik ontken zeker dat ik een bult op mn kop heb. Oh zo!

Nix, veilig thuis gekomen? Geen enge mannen met kutkeffertjes tegen gekomen? en luv you!

Veilig en compleet thuus gekomen zonder enge mannetjes met alcholistische keffers.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-04-2006 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oeps gemist

Je moeder.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2006 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vond het super gezellig. Merkte wel dat er een tweedeling was, vanaf een uur op 7 was het pas echt gezellig, daarvoor moest het publiek nog wakker worden (en/of nog komen)
Maar het was drukker dan vorig jaar, geloof het of niet

De band van de dag was zeker weten Jungle Rot! hoe gaaf was dat! En dan te bedenken dat Mr de bassist om 13.30 nog in de Ambulance lag met ademshalingsmoeilijkheden.
Pigsty was ook echt super vet, en de verassing van de dag was het Zwitserse Disparaged. Kende ze helemaal niet, maar ze maakte erg prettige death uit de nieuwe school (met van die melodische gitaarlijnen en shit).

Erg leuke dag, erg leuke Op Volle Snoeren, iets meer death dan normaal, maar voor volgend jaar willen we toch weer iets meer teruggrijpen op de grind. Daarbij wel even vermelden dat de mensen die vonden dat er geen grind stond (gelukkig een handjevol mensen die zo zeurt )toch echt even de bukake resten van vorige week uit hun ogen moeten scheppen.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-04-2006 20:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Jungle Rot inderdaad een leuke verrasing. Kende ze niet, maar gave band!
En natuurlijk Macabre!! Geweldige live band. Alleen duurde steeds minuut (exclusief de gave intro's) voor het volgende nummer begon, maar toch erg gaaf!
Verder alleen Pigsty nog gezien, gast kan goed 'zingen' maar niet mijn muziek.
En laatste 2 nummers of zo van de band ervoor.

Maar leuk avondje.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 23-04-2006 20:40 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Slechte concertfoto's (gemaakt met het 1,3 megapixel cameraatje uit m'n beltoestel):

Jungle Rot:

Macabre:

Ik neem m'n goeie camera wel weer eens mee als er wat minder gave bands spelen.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2006 21:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha, dansen en foto's maken gaat niet samen inderdaad

mensen van Metalshots moeten er als het goed is wel geweest zijn, hopelijk hebben zij hun pics snel online

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 23-04-2006 22:52 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

John Parkinson And The Shakers: Helaas gemist, baal er wel van.
Grindustry: speelde de sterren van de hemel, wat een energieke grindcore, geweldig!
Extreem Eczeem: Gemist, kut band en op de market was het gezelliger.
Disparaged: Vind ik op cd geweldig, live wisten ze me echter niet echt te boeien, geluid viel ook tegen.
Cliteater: geweldig! Was de eerste keer dat ik ze zag. Heerlijke show met een helder geluid en een sterke setlist, vet optreden.
Xenomorf: Vond ik vrij saai over komen, gewoon recht toe recht aan death metal met een enorm monotone stem.
Pigsty: voor het grootste gedeelte gemist verdomme! De drie nummers die ik nog gehoord heb zorgde ervoor dat ik nog meer baalde, klonk lekker.
Jungle Rot: Zoals verwacht de band van de dag! Dit blijft gaaf, altijd!
Macabre: Begin in onderhand een beetje zat te worden, best aardig hoor zo af en toe, maar live weet het me absoluut niet te boeien.

Al met al een erg gezellige dag, met veel goede bands weer. Alleen jammer dat zo'n beetje de hele dag het snare geluid wat zacht stond, verder was het geluid wel goed te noemen.

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 24-04-2006 19:01 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Super gezellige dag gehad! Hele vette bands gezien. Jungle Rot was absoluut de band van de avond. Xenomorph de verrassing van de avond (echt een super vette band!) en Macabre was ook helemaal top!
Volgend jaar weer!

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 24-04-2006 20:40 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Coole foto's overgens!!

quote:
Op 23 april 2006 20:40 schreef Aaargh het volgende:
Slechte concertfoto's (gemaakt met het 1,3 megapixel cameraatje uit m'n beltoestel):

Jungle Rot:

Macabre:

Ik neem m'n goeie camera wel weer eens mee als er wat minder gave bands spelen.

Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 24-04-2006 21:50 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Hmm,lag het aan mij of had Macabre een beetje klote geluid?

Flaming Fury
Usericon van Flaming Fury
Posted 25-04-2006 15:03 by Flaming Fury Wijzig reactieProfiel van Flaming FuryQuote dit bericht

nieuwe macabre gekocht daar

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 25-04-2006 16:57 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Openbaar vervoer .... net bus gemist ...
kwam bij laatste nummer van Grindustry binnenzetten.

Gisteren de foto's on-line gezet.

www.metalshots.com

Bert.

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 25-04-2006 20:56 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Dat lag niet aan jou, ik hoorde van de zanger dat zijn onderste element naar de klote was, dus alleen de bovenste deed het. Vandaar het doffe geluid. Jammer, ik vond ze verder erg goed.

quote:
Op 24 april 2006 21:50 schreef Scapegoat het volgende:
Hmm,lag het aan mij of had Macabre een beetje klote geluid?

Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 25-04-2006 22:17 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Ja,zeker jammer maar het was verder wel een geslaagd dagje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2006 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 16:57 schreef mrugly het volgende:
Openbaar vervoer .... net bus gemist ...
kwam bij laatste nummer van Grindustry binnenzetten.

Gisteren de foto's on-line gezet.

www.metalshots.com

Bert.

leuke foto's!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com