|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er vet uit ja! |
|
Haha, ik wist dat de festivals vrij ruk zijn dit jaar, maar hier staat echt werkelijk geen 1 band die ik zou willen zien Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja Porcupine Tree, maar daar houdt het al heel snel mee op... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Om er maar eens wat vets tussenuit te pakken! VENOM! |
|
ALICE COOPER -> ouwe lullen CELTIC FROST -> ouwe lullen DEEP PURPLE -> ouwe lullen LORD BELIAL -> gaat wel METAL CHURCH -> ouwe lullen QUEENSRŸCHE -> geen metal VENOM -> ouwe lullen W.A.S.P. -> ouwe lullen WHITESNAKE -> ouwe lullen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nou en! Ouwe lullen heersen! |
|
quote: Nah, als een band een bandlid boven de 25 bevat dan hoef ik ze niet meer te zien. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik weet niet hoor, ik heb ze 2x gezien, Dynamo '96 en Wacken 2000 en je mist er geen ruk aan als je ze mist, wat is dat een rukband live zeg, de cd's vin ik prima te pruimen, en het was dat ik niet al te heldwer meer was op die festivals, maar echt het was gewoon te slecht voor woorden... |
|
quote: Tsja, ik heb ze nog nooit gezien, en het lijkt me echt kicken. Alleen is het allemaal wel wat aan de prijzige kant...hehe. |
|
Hehe, true, true En ik moet toegeven, het was ook wel leuk om bij te zijn, alleen verwacht er niet teveel van |
|
quote: Ach, als het klote is wordt dat gecompenseerd door al die andere bands. |
|
Dat is dan inderdaad wel zo. W.A.S.P |
|
quote:Paar vuurwerkbommen en rondvliegende drumstelonderdelen zijn best gaaf |
|
Hehe ja, en heel Eindhoven dat een kwartier onder de rook stond in '96 heerst ook best wel |
|
ik heb Venom destijds nog gezien toen ze hier in Nederland waren, ten tijde van het Resurrection album, dat was echt donders gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:haha ja precies, dat optreden idd |
|
quote:Een hele dikke +1 (ja, ik was erbij bij beide gelegenheden) |
|
Was echt geweldig, mn eerste Dynamo, pisventje van 15, en moest meteen na Venom naar huis van mn ma, dus ik zo zat als een tientje op die fiets, maar door de rook kon ik de weg niet meer vinden Tering wat ben ik toen vaak op mn bek gegaan, ik heb dr 2 of 3 weken uitgezien als de bruid van Frankenstein |
|
quote: Volgens mij mis jij trouwens een stuk opvoeding... |
|
^idd ja.. quote:mooi man! was ook mijn 1e dynamo.. man man één grote roes.. Sweden Rock maar es overdenken want ziet er wel geweldig uit en geweldige verhalen over gehoord.. maar jah, wordt wel duah.. |
|
quote:Toevallig, het was ook mijn eerste Dynamo grootste ontdekking destijds waar ik nog steeds enorm gelukkig mee ben: Savatage |
|
quote: Ach, voor 100 euro vlieg je heen en weer.. |
|
Ja, maar das alleen de vlucht, dan moet ik daar dat tereein nog op en een paar dagen eten en drinken, wordt toch te duur denk ik Ik houd het wel bijn dat gedoe in Slovenie (vind die naam te gay om te gebruiken, sorry) Graspop en Wackern, en wat kleinere dingen als Occultfest enzo |
|
quote: Ik mijd grote festivals eigenlijk meestal als de pest, maar vorig jaar wel naar Wacken geweest. Ach..ik weet het niet. Het is allemaal niks voor mij denk ik, hehe. |
|
Ach ja, Wacken en Graspop waarschijnlijk werken, dus ja moet wel Plus, ik vind die grote festivals op zich wel lachen, de bands die daar komen interesseren me 9 van de 10 keer toch niet, al tig keer eerder gezien, maar een beetje in de zon over zo'n terrein heen banjeren en een beetje bands meepakken en wat drinken enzo doet me toch wel iets |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |