|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vader komt later dit jaar ook weer in het Bolwerk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kaarten zijn voor deze show ook verkrijgbaar via Ticketservice / Postkantoor. |
|
Zaterdag 13 mei van 13.00 - 15.00 uur @ Muziekwinkel Van der Glas in Heerenveen. Drumclinic door George Kollias & Koos van der Velde (George Kollias bekend van o.a. metalband "Nile".) Toegang gratis!! En dan 's avonds door het het concert. Mooi dagje dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe, koosje. In lang vervlogen tijden nog eens blasphemische acties mee uitgehaald hehehe..... spelfout weggehaald... |
|
nog iets meer dan een week... |
|
quote: dat klinkt goed... Je moeder. |
|
Misschien aanwezig (hangt van slaapplaats af) She Said Destroy in Black New York |
|
Hmm gave line up... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
+1 maar gezien treinen en shit... eens kijken of ik iig die clinic kan bekijken Je moeder. |
|
Ja... gisteren Nile in Klubben- Stockholm gezien! Eerste band gemist op de laatste 2 minuten na maar daar leek niet zo heel veel aan verloren te zijn. Tweede band het Franse Yyrkoon was technisch zeker in orde maar viel nogal snel in de bekende paden. Zal misschien aan mij gelegen hebben maar alles klonk hetzelfde.. Beetje saai. Maar dan eindelijk NILE! Strak! Het geluid en licht was van mindere kwaliteit, drums stonden te hard, gitaren en 'zang' waren nog te horen maar van de basgitaar hoorden we niets, jammer want die nieuwe bassist heeft snelle vingers en staat echt zichzelf te pletter te spelen op het podium! Ze speelden een mix van oud en nieuw materiaal maar vooral van de twee laatste albums (ik geloof vier nummers van 'Annihilation of the Wicked' iig Lashed to the Slavestick, Sacrifice unto Sebek, Annihilation of the Wicked, Cast down the Heretic). Zanger van Dark Funeral kwam ook nog voorbij voor een zeer kort gastoptreden. Ze speelden ongeveer anderhalf uur.. en verdwenen daarna direct van het podium, geen toegift of niets! Denk dat dit trouwens meer aan de zaal lag dan dat de band niet wilde... Daarna nog in 1 of andere vage kroeg in Stockholm terecht gekomen... schijnbaar hangout voor lokale bands. Die gast van Dissection nog voorbij zien komen, creep. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
*schop* |
|
was een leuk avondje YES WEL deeeenk!! |
|
quote: +1 She Said Destroy in Black New York |
|
Yep, niet voor niets naar Friesland afgereisd. Vond Detonation trouwens ook een aangename verrassing. Maar vooral Nile was "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Alle drie bands waren erg sterk gister, maar toch stak Nile er weer met kop en schouders bovenuit! Het geluid was erg ok en het was weer een heuglijk death metal feest! Wat speelde Detonation kort trouwens!?? 20 minuten, 4 nummers... En Nile maar eenb uurtje ipv de aangekondigde anderhalf uur. EN ik miste Masturbating the Wargod in de setlist binnenkort een verslagje op de FP Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En toch was je aanwezig..... |
|
Klopt! Ik heb jullie baromzet wat omhoog gebracht zeg maar, dat er ook nog bandjes speelden was leuk voor de rest. Detonation was nog wel leuk, de rest was rommel. |
|
quote: Zat jij niet ooit op het DOA forum? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: meestal zit ie aan de bar, mooi plekkie overigens You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ooit in een ver verleden. Hoezo? |
|
quote: hahaha lachen met wietze! No meat is sweater |
|
Geef maar toe Pieter, zelfs jij wil zo stoer zijn |
|
quote: Username kwam me bekend voor. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: (K) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |