IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Poema Arcanus
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wohow ... zwaar vette, technische sferische progressieve doom uit Chili of all places ...

Wie is bekend met deze band?

Heb promo van hun nieuwe album ontvangen en moest er ff aan wennen, maar begint me steeds beter te bevallen

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2006 19:25 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik ben er bekend mee, maar vorige albums vond ik persoonlijk niet zoveel aan.

Hoe heet 't nieuwe album?

http://www.poemaarcanus.cl/english/INDEX.htm zegt TELLURIC MANIFESTO.

Toch maar eens beluisteren.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 07-03-2006 19:26 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik heb hun cd Iconoclast, ooit eens 'verkeerd' besteld, maar nooit naar geluisterd.
Wie weet doe ik dat nog 'es.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt zo heet ie ...

Het is muziek die enorm moet wennen daar er vele in gekronkeld wordt, toetsen is mij af en toe iets over de top ...

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 07-03-2006 21:44 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Heb de promo nu ook een tijdje in huis, moest er erg aan wennen ook. Maar hij wordt steeds beter. Interessant bandje wel.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-03-2006 23:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben bekend met "Iconoclast" en "Arcane XIII", maar deze platen hebben mij tot nu toe ook nooit echt hard kunnen boeien. Aan de andere kant verdienen ze nog wel een paar draaibeurten, want zo vaak zijn ze nog niet in de rondte geweest.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 08-03-2006 19:44 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Poema Arcanus, een erg goede band, het nieuwe album is voor mij iig een van de betere albums die ik in lange tijd gehoord heb, je moet er ff inkomen, maar daarna is het genieten!

Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar het nieuwe project van Marcello (ex-zanger/keyboardist van Mar de Grises), hier werkt ie samen met o.a. leden van Poema Arcanus, wordt een mix tussen doom, avant-garde en post-rock...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2010 15:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

CAPILLA ARDIENTE 'Solve et Coagula' - Epic Doom-metal uit Chili met leden van Poema Arcanus

nu uit

signature

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 06-10-2010 19:25 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

niet helemaal waar, capilla ardiente is een project van Claudio botarro, ex-bassist van Poema Arcanus, hij schrijft alle muziek.
De EP is ingespeeld door, Felipe (Procession, mourners lament) gitaar en zang, Alejandro (Mar de Grises) op drums en Claudio doet de bas.

een aanrader trouwens voor liefhebbers van traditionele doom, candlemass stijl!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-10-2010 20:01 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2010 15:55 schreef Hypnos het volgende:
CAPILLA ARDIENTE 'Solve et Coagula' - Epic Doom-metal uit Chili met leden van Poema Arcanus

nu uit

Sinds januari/februari al uit op vinyl maar nu eindelijk ook op (makkelijk te verkrijgen en niet gelimiteerd tot 30 zoals vorig jaar april) CD

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2010 0:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zwijg al

signature

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-10-2010 0:51 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 oktober 2010 0:11 schreef Hypnos het volgende:
ik zwijg al

niet geheel zwijgen want Capilla Ardiente verdient alle steun omdat de band het waard is.

Vinyl was trouwens ook beperkt. 400 op zwart en 100 op SCHITTEREND bierkleurig vinyl.

maar zoals Hypnos al zei: de cd die net via Eyes Like Snow uit is is erg de moeite waard.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2010 0:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-06-2012 10:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze band moet ik maar eens gaan checken nu ze naar NL komen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com