|
Auteur: |
|
|
Ik ben er bekend mee, maar vorige albums vond ik persoonlijk niet zoveel aan. Hoe heet 't nieuwe album? http://www.poemaarcanus.cl/english/INDEX.htm zegt TELLURIC MANIFESTO. Toch maar eens beluisteren. |
|
Ik heb hun cd Iconoclast, ooit eens 'verkeerd' besteld, maar nooit naar geluisterd. Wie weet doe ik dat nog 'es. |
|
Klopt zo heet ie ... Het is muziek die enorm moet wennen daar er vele in gekronkeld wordt, toetsen is mij af en toe iets over de top ... |
|
Heb de promo nu ook een tijdje in huis, moest er erg aan wennen ook. Maar hij wordt steeds beter. Interessant bandje wel. |
|
Ik ben bekend met "Iconoclast" en "Arcane XIII", maar deze platen hebben mij tot nu toe ook nooit echt hard kunnen boeien. Aan de andere kant verdienen ze nog wel een paar draaibeurten, want zo vaak zijn ze nog niet in de rondte geweest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Poema Arcanus, een erg goede band, het nieuwe album is voor mij iig een van de betere albums die ik in lange tijd gehoord heb, je moet er ff inkomen, maar daarna is het genieten! Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar het nieuwe project van Marcello (ex-zanger/keyboardist van Mar de Grises), hier werkt ie samen met o.a. leden van Poema Arcanus, wordt een mix tussen doom, avant-garde en post-rock... |
|
CAPILLA ARDIENTE 'Solve et Coagula' - Epic Doom-metal uit Chili met leden van Poema Arcanus nu uit signature |
|
niet helemaal waar, capilla ardiente is een project van Claudio botarro, ex-bassist van Poema Arcanus, hij schrijft alle muziek. De EP is ingespeeld door, Felipe (Procession, mourners lament) gitaar en zang, Alejandro (Mar de Grises) op drums en Claudio doet de bas. een aanrader trouwens voor liefhebbers van traditionele doom, candlemass stijl! |
|
quote: Sinds januari/februari al uit op vinyl maar nu eindelijk ook op (makkelijk te verkrijgen en niet gelimiteerd tot 30 zoals vorig jaar april) CD Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
ik zwijg al signature |
|
quote: niet geheel zwijgen want Capilla Ardiente verdient alle steun omdat de band het waard is. Vinyl was trouwens ook beperkt. 400 op zwart en 100 op SCHITTEREND bierkleurig vinyl. maar zoals Hypnos al zei: de cd die net via Eyes Like Snow uit is is erg de moeite waard. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
signature |
|
Deze band moet ik maar eens gaan checken nu ze naar NL komen. |
Index / Heavy Metal |