IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Frustratie! Volgende pagina
Meral.
Whatever ... Real People Don't Need Labels.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:13 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

Mensen! Kan iemand mij nu eens vertellen waarom er altijd moet worden geruzied over het feit dat als je naar één of andere band luisterd, die jij WEL GOED vindt, er dan altijd iemand moet zijn die zegt dat je geen echte metal-fan of whatever bent?
Laat ze(ons) toch naar 'trash'(ik citeer dat ik niet het genre trash bedoel!) luisteren als ze(we) dat willen!
Of niet?

"If It Hurts, Baby, Please Tell Me. Preserve The Innocence."

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-03-2006 18:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik? Ik ben gewoon mezelf. Alles wat mij intresseert, intresseert de rest van de maatschappij geen fuck. En alles wat mij niet intresseert, kan mij ook geen fuck schelen. Ik hou van mijn menig uiten (en daarvoor niet op mijn gezicht geslagen te worden) en van muziek (en zijn verwanten). Iets waar ik niet tegen kan zijn people-persons en fake people. Ik geloof dat dat zowat het belangrijkst is, niet?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het 'trash'-genre

signature

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:18 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

Dit is de reactie die ik wilde voorkomen !
Whaaa! t'is neit omdat mijn woordkeuzes slecht zijn dat ik uit mijn nek lul!

watery black
Usericon van watery black
Posted 08-03-2006 18:20 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:18 schreef Meral. het volgende:

Dit is de reactie die ik wilde voorkomen !
Whaaa! t'is neit omdat mijn woordkeuzes slecht zijn dat ik uit mijn nek lul!

het gaat m er voornamelijk om dat je t verkeerd schrijf. ome hypnos is nogal gevoelig

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 18:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:13 schreef Meral. het volgende:
Mensen! Kan iemand mij nu eens vertellen waarom er altijd moet worden geruzied over het feit dat als je naar één of andere band luisterd, die jij WEL GOED vindt, er dan altijd iemand moet zijn die zegt dat je geen echte metal-fan of whatever bent?

Ja nou ik wil je het antwoord wel geven hoor maar ik wil eerst antwoord op de vraag waarom dit soort vragen in satansnaam niet in een bestaand topic gepost kunnen worden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:14 schreef Psychonaut het volgende:
Ik? Ik ben gewoon mezelf. Alles wat mij intresseert, intresseert de rest van de maatschappij geen fuck. En alles wat mij niet intresseert, kan mij ook geen fuck schelen. Ik hou van mijn menig uiten (en daarvoor niet op mijn gezicht geslagen te worden) en van muziek (en zijn verwanten). Iets waar ik niet tegen kan zijn people-persons en fake people. Ik geloof dat dat zowat het belangrijkst is, niet?

Kei en kei hard die figuur, donders!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Competitiedrang en het feit dat mensen zich soms vereenzelvigen met de muziek en hun mening over de muziek.

signature

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-03-2006 18:23 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:23 schreef Psychonaut het volgende:

dat klinkt als een label

signature

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:25 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

quote:
Op 8 maart 2006 18:23 schreef Hypnos het volgende:
dat klinkt als een label

Eigenlijk wel ...
Maar daar gaat het niet om, t'is het punt dat telt!

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:26 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

quote:
Op 8 maart 2006 18:22 schreef MMayo het volgende:
Kei en kei hard die figuur, donders!

Op wie heb je het?

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:27 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

quote:
Op 8 maart 2006 18:20 schreef watery black het volgende:
het gaat m er voornamelijk om dat je t verkeerd schrijf. ome hypnos is nogal gevoelig

* *

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:25 schreef Meral. het volgende:
Eigenlijk wel ...
Maar daar gaat het niet om, t'is het punt dat telt!

dat klinkt als een Schaep-uitspraak

zo niet, dan toch

het feit dat je je afvraagt waarom, is de oorzaak van de escalatie van het probleem dat je stelt

signature

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:31 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

quote:
Op 8 maart 2006 18:28 schreef Hypnos het volgende:
dat klinkt als een Schaep-uitspraak

zo niet, dan toch

het feit dat je je afvraagt waarom, is de oorzaak van de escalatie van het probleem dat je stelt

*denkt na* Misschien wel. Maar dat neemt neit weg dat ik me behoorlijk kan kwaad maken over dat feit...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:20 schreef watery black het volgende:

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 18:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:26 schreef Meral. het volgende:
Op wie heb je het?

Ik heb het over jou.
Maar vertel eens, wat wil je met dit topic bereiken? Alsof men hier ook maar enigzins een boodschap heeft aan jou frustraties, die post je maar na 50 posts in het godver en frustratie topic.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:31 schreef Meral. het volgende:
*denkt na* Misschien wel. Maar dat neemt neit weg dat ik me behoorlijk kan kwaad maken over dat feit...

fight fire with fire

het is gewoon een feit dat er bepaalde objectieve waarnemingen mogelijk zijn die het beluisteren van muziek en dat sommige mensen een andere interpretatie kunnen hebben bij die perceptie.
dat is discussiëren
Er zijn natuurlijk mensen die bij muziek andere zaken betrekken die meer betrekking hebben op imago en andere Quatsch en deze kunnen met mij ruzie verwachten ja

edit : typhus

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-03-2006 18:36]

signature

watery black
Usericon van watery black
Posted 08-03-2006 18:36 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:33 schreef Hypnos het volgende:

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 08-03-2006 18:37 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Slotje ja? Ah toe? *Blink*

Disko Disko Partizani

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 08-03-2006 18:39 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 8 maart 2006 18:21 schreef MMayo het volgende:
.....satansnaam.....

Gothic

Meral.
Usericon van Meral.
Posted 08-03-2006 18:42 by Meral. Wijzig reactieProfiel van Meral.Quote dit berichthttp://groups.msn.com/MusicForTheDeadOnes

quote:
Op 8 maart 2006 18:34 schreef MMayo het volgende:
Ik heb het over jou.
Maar vertel eens, wat wil je met dit topic bereiken? Alsof men hier ook maar enigzins een boodschap heeft aan jou frustraties, die post je maar na 50 posts in het godver en frustratie topic.

Ik wilde gewoon een antwoord geloof ik.
Als iemand het niet kan schelen wat mijn frustraties zijn, dan moeten ze ook niet omkijken naar mijn gezever. Alleen het feit dat ik zo dikwijls in vele topics zie dat er menig persoon door gekwetst wordt. Het was niet eens een aanval, gewoon een hersenkronkel. Maar ik had toch gelezen bij de omschrijving van het onderwerp 'algemeen'='Gelul over alles en nog wat'.En aangezien ze thuis mijn 'gelul' hoogst waarschijnlijk beu zijn ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 18:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:39 schreef Kurk het volgende:
Gothic

Nee satanist..
Sjongejongejonge, je weet toch!

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 08-03-2006 18:42 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 8 maart 2006 18:42 schreef MMayo het volgende:
Nee satanist..
Sjongejongejonge, je weet toch!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-03-2006 18:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja Mayo! Doe es lief!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 18:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:42 schreef Meral. het volgende:
Ik wilde gewoon een antwoord geloof ik.
Als iemand het niet kan schelen wat mijn frustraties zijn, dan moeten ze ook niet omkijken naar mijn gezever. Alleen het feit dat ik zo dikwijls in vele topics zie dat er menig persoon door gekwetst wordt. Het was niet eens een aanval, gewoon een hersenkronkel. Maar ik had toch gelezen bij de omschrijving van het onderwerp 'algemeen'='Gelul over alles en nog wat'.En aangezien ze thuis mijn 'gelul' hoogst waarschijnlijk beu zijn ...

Groot gelijk, die mensen bij jou thuis.
Daarbij, probeer hier eens in de band topics te posten.. dat valt allemaal reuze mee. En wat dan nog als men begint te zeiken, boeiend.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com