|
Auteur: |
|
|
Bloodstream is een Engelse trash band. Ik heb nog niet echt een band gevonden die ook zo klinkt. Melodieuze trash met een vleugje Entombed. die zelfs mij aanspreekt terwijl ik een Grindfan ben. Deze band zou het nog ver kunnen schoppen, door hun zeer aanstekelijke en redelijk unieke sound. Mp3tjes kun je downloaden op www.bloodstream.org.uk. Zeker een keertje luisteren!!! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
tHrash |
|
Je hebt mensen en potloden, nicht war |
|
Waar slaat dat op? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Niks kerel, als ik thuis ben, zal ik 'ns wat gaan beluisteren, als thrashfanaticus |
|
Goed idee deze band heerscht echt! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nog mensen die bands kennen die ongeveer zo klinken als Bloodstream. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Trouwens deze band heeft in 2005 nog een EP uitgebracht. en dat is pas "Good Stuff" Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zo, heb net die twee nrs op Myspace van ze beluisterd. Kan niet zeggen dat ik overweldigd werd. Gewoon degelijke Retro-speed. |
|
Of misschien mensen die een c.d van hun hebben en hem willen verkopen of ruilen tegen een andere c.d, ik heb hier nog Stained van Imperanon liggen en die hoef ik niet echt meer. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Je bent me er wel een zeg. |
|
Nouja, thrash... En best saai. |
|
Grindmaster doet zijn best om als totaal geestelijk gehandicapte toch nog ergens geaccepteerd te worden. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Jij bent ook niet van de nodige frustraties vrij zo te merken? Of heb ik iets gemist |
|
|
|
quote: Al dat gelul doet me niet zo veel Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: quote: Kopen: http://www.bloodstream.org.uk/ Optredens: http://www.bloodstream.org.uk/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2006 15:46] |
|
Klinkt op zich niet onaardig maar echt origineel kan ik het niet noemen, bovendien vind ik de zang zo'n geval van net niet. |
|
ok, die zang vind ik juist erg goed maar, ja smaken verschillen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nog mensen die iets te zeggen hebben over BloodStream? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: quote: Maar toch ga ik het luisteren! Groetjes, edit Suck my piss |
|
quote: In dat geval weet men je topic te vinden. |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Speciaal voor jou, niksnut: Ik had dus de cd's op hun site besteld, en daar zat een briefje met een bedankje en dergelijk gelul en ook dat ze dit jaar nog naar Nederland komen. Blij? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik weet nog steeds niet waar en wanneer ze optrden dus ik ben niet blij hahahahaha . Why doesn't my music get me all the chicks? |
Index / Heavy Metal |