IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : English trash:BloodStream
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-03-2006 14:06 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Bloodstream is een Engelse trash band.
Ik heb nog niet echt een band gevonden die ook zo klinkt.
Melodieuze trash met een vleugje Entombed.
die zelfs mij aanspreekt terwijl ik een Grindfan ben.

Deze band zou het nog ver kunnen schoppen,
door hun zeer aanstekelijke en redelijk unieke sound.
Mp3tjes kun je downloaden op www.bloodstream.org.uk.
Zeker een keertje luisteren!!!

Why doesn't my music get me all the chicks?

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-03-2006 14:17 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

tHrash

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-03-2006 14:40 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Je hebt mensen en potloden, nicht war

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-03-2006 14:43 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Waar slaat dat op?

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-03-2006 14:46 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Niks kerel, als ik thuis ben, zal ik 'ns wat gaan beluisteren, als thrashfanaticus

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-03-2006 14:52 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Goed idee deze band heerscht echt!

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-03-2006 15:21 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Nog mensen die bands kennen die ongeveer zo klinken als Bloodstream.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-03-2006 17:23 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Trouwens deze band heeft in 2005 nog een EP uitgebracht.
en dat is pas "Good Stuff"

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-03-2006 9:09 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Zo, heb net die twee nrs op Myspace van ze beluisterd. Kan niet zeggen dat ik overweldigd werd. Gewoon degelijke Retro-speed.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-03-2006 13:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ok, dat is jammer maar zijn er hier misschien mensen die weten of Bloodstream ook optreed in Nederland binnen nu en een paar maanden?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-03-2006 15:17 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Of misschien mensen die een c.d van hun hebben en hem willen verkopen of ruilen tegen een andere c.d, ik heb hier nog Stained van Imperanon liggen en die hoef ik niet echt meer.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2006 0:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Je bent me er wel een zeg.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-03-2006 0:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nouja, thrash... En best saai.

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 11-03-2006 1:46 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Grindmaster doet zijn best om als totaal geestelijk gehandicapte toch nog ergens geaccepteerd te worden.

Nog zo stoere internet warrior.

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 11-03-2006 1:57 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Jij bent ook niet van de nodige frustraties vrij zo te merken? Of heb ik iets gemist

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-03-2006 2:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 15:25 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 1:57 schreef Nameless shadow het volgende:
Jij bent ook niet van de nodige frustraties vrij zo te merken? Of heb ik iets gemist

Al dat gelul doet me niet zo veel

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2006 15:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 15:17 schreef GrindMaster het volgende:
Of misschien mensen die een c.d van hun hebben en hem willen verkopen of ruilen tegen een andere c.d, ik heb hier nog Stained van Imperanon liggen en die hoef ik niet echt meer.

quote:
Op 10 maart 2006 13:33 schreef GrindMaster het volgende:
ok, dat is jammer maar zijn er hier misschien mensen die weten of Bloodstream ook optreed in Nederland binnen nu en een paar maanden?

Kopen: http://www.bloodstream.org.uk/
Optredens: http://www.bloodstream.org.uk/

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2006 15:46]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2006 15:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Klinkt op zich niet onaardig maar echt origineel kan ik het niet noemen, bovendien vind ik de zang zo'n geval van net niet.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 15:57 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ok, die zang vind ik juist erg goed maar, ja smaken verschillen.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 21:45 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Nog mensen die iets te zeggen hebben over BloodStream?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-03-2006 21:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 maart 2006 14:06 schreef GrindMaster het volgende:
Bloodstream is een Engelse trash band.

quote:
Op 11 maart 2006 15:25 schreef GrindMaster het volgende:
Al dat gelul doet me niet zo veel

Maar toch ga ik het luisteren!

Groetjes,

edit

Suck my piss

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2006 23:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 21:45 schreef GrindMaster het volgende:
Nog mensen die iets te zeggen hebben over BloodStream?

In dat geval weet men je topic te vinden.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-03-2006 11:13 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 09-04-2006 18:22 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 13:33 schreef GrindMaster het volgende:

Speciaal voor jou, niksnut:

Ik had dus de cd's op hun site besteld, en daar zat een briefje met een bedankje en dergelijk gelul en ook dat ze dit jaar nog naar Nederland komen. Blij?

Nog zo stoere internet warrior.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-04-2006 20:43 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2006 18:22 schreef zakkenvuller het volgende:
Speciaal voor jou, niksnut:

Ik had dus de cd's op hun site besteld, en daar zat een briefje met een bedankje en dergelijk gelul en ook dat ze dit jaar nog naar Nederland komen. Blij?

Ik weet nog steeds niet waar en wanneer ze optrden dus ik ben niet blij hahahahaha
.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com