IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Shadowlord Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-03-2006 17:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Shadowlord is een nog vrij onbekende Nijmeegse Symfonische Death/Black metal band in het straatje van Thronar en Bal-Sagoth.
Mp3-tjes kun je vinden op de bandsite.

O ja ze treden binnenkort ook op in het voorprogamma van Helrunar en the Visions Bleak.
Dus je kan ze binnenkort al bewonderen in De Goudvishal in Arnhem.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 10-03-2006 18:20]

Why doesn't my music get me all the chicks?

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 10-03-2006 19:01 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Nou, zo heeeel onbekend zijn ze toch ook niet? Ze treden toch al vrij veel op. En staan bij de optredens in de Aardschok.
Maar het kan ook zijn dat ze alleen in en rond Nijmegen redelijk bekend zijn.
Ik ken ze in ieder geval

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-03-2006 20:25 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 17:55 schreef GrindMaster het volgende:
Shadowlord is een nog vrij onbekende Nijmeegse Symfonische Death/Black metal band in het straatje van Thronar en Bal-Sagoth.
Mp3-tjes kun je vinden op de bandsite.

O ja ze treden binnenkort ook op in het voorprogamma van Helrunar en the Visions Bleak.
Dus je kan ze binnenkort al bewonderen in De Goudvishal in Arnhem.

Oh ja? Oh. Ok.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 11-03-2006 0:56 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

In het straatje van Thronar? Who the fuck is Thronar en sinds wanneer hebben ze een eigen stijl?

don't mistake lack of talent for genius

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 15:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Thronar is een Battle metal band uit Arnhem.
Ook aanrader trouwens!

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 18:31 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Hun album For Death And Glory is een paar maanden geleden gereleased.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-03-2006 19:13 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Je noemt je Grindmaster maar heb je nog niks zien posten over grind..probeer je met de beweging mee te gaan, je post alleen over thrash en death. En je kent Leng Tch`E niet eens ken je Bloodduster wel?

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-03-2006 19:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

On topic.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-03-2006 19:16 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 19:14 schreef Psychonaut het volgende:
On topic.

Jezus wat ben je ook een sneu figuur heh, heb je echt niks beters te doen dan alle post van mods te zoeken en dan ontopic te blaten zit je wel hoog.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 11-03-2006 19:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ja, want je flikt precies hetzelfde als de anderen, wiens posts jij verandert.

Disko Disko Partizani

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-03-2006 21:19 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 19:13 schreef Smoochy het volgende:
Je noemt je Grindmaster maar heb je nog niks zien posten over grind..probeer je met de beweging mee te gaan, je post alleen over thrash en death. En je kent Leng Tch`E niet eens ken je Bloodduster wel?

Ik ben geen kortzichtige grindfan en ik luister dus ook naar andere muziek dan alleen maar grind.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-03-2006 10:54 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Maar dat snappen veel mensen blijkbaar niet.

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 12-03-2006 11:20 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

ja, dit gaat echt over Shadowlord ja.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 14:49 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Post wat over Shadowlord zal ik zeggen.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 13-03-2006 14:54 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 15:22 schreef GrindMaster het volgende:
Thronar is een Battle metal band uit Arnhem.
Ook aanrader trouwens!

Ik vind dat Thronar nogal hard zuigen...

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 14:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Why ?

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 14:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Maar even On topic als het kan.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-03-2006 15:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Heb dr een cdtje van, en vind dat ding prima te pruimen

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 15:12 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Welke c.d heb je ?

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-03-2006 15:18 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

weet niet hoe die heet, gates of utopia ofzo?? Iig een knakker op een paard en op de achtergrond allemaal vlammen enzo

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 15:19 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

o, Ik heb die tweede demo, zat bij een pakket c.d's van de state of art metalstore.
Dacht eerst dat het een power metal band zou zijn maar bleek later toch wel erg goed te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-03-2006 15:20]

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 13-03-2006 15:28 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 11 maart 2006 19:16 schreef Smoochy het volgende:
Jezus wat ben je ook een sneu figuur heh, heb je echt niks beters te doen dan alle post van mods te zoeken en dan ontopic te blaten zit je wel hoog.

hij heeft wel gelijk. jij hebt nu een voorbeeld functie als mod en als je iemand dan zo vanuit het niets gaat lopen flamen

tsja de verloedering van ZM

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2006 16:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 10:54 schreef GrindMaster het volgende:
Maar dat snappen veel mensen blijkbaar niet.

De editfunctie bedoel je.

Schadowlord... is dat niet die band van die bassist die eigenlijk alles op poten zette en er vervolgens uitgegooid werd?

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 13-03-2006 18:12 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

t zal je maar gebeuren whaha, uit je eigen band gekickt worden

.

trol
Usericon van trol
Posted 13-03-2006 19:30 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 13 maart 2006 16:55 schreef ghoulliette het volgende:
De editfunctie bedoel je.

Schadowlord... is dat niet die band van die bassist die eigenlijk alles op poten zette en er vervolgens uitgegooid werd?

Dat was de synth dude..

Verder maar een zeer matige band natuurlijk.
Net zoals Thronar.

Eigenlijk komen er helemaal geen noemenswaardige bands uit de regio Nijmegen.
Behoorlijk sneue scene hier..

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-03-2006 20:42 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Veenendaal kan ook wel wat gebruiken eigenlijk alleen Nymphea Aurora (of hoe je het ook schrijft) en goed kan je ze ook niet noemen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com