|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
GOATHOLOCAUST is based on the purest Hellish feelings, the Satanik renewal of the old Black Death Raw Kult. Inspired by the Black Acts of Beherit, Von and Venom mixed with thrash influences and the brutality of Death Metal. Militaristic and crushing the glam and weak side of the actual black metal posers scene. Anonym Goatmongers, Corpse painted, praying on virgins bowels for the come back of the most insane essence of the Black Art. The debut album “Satan Jugend” features 11 tracks and killer artwork by Chris Moyen! Available now for EUR 12.99 post-paid everywhere! MP3: Pale and Impaled www.infernusrex.com |
|
Klinkt best lekker Against God and Government |
|
Ik vind er geen zak aan. De hoes is dan wel weer gaaf, maar daar koop ik niks voor. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: ² gave hoes muziek niet |
|
jezus die drummer/drumcomputer "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit moet toch een grap zijn |
|
als infernus het post zal het wel geen grap zijn lijkt me. eens checken Je moeder. |
|
Ik had er al een recensie van gelezen op Vampire (van jou Marcel?) maar wat daar geschreven staat klopt tot op de letter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: tis maar waar je van houdt natuurlijk ik vind dit wel lekker klinken, juist níet van die opgelapte zooi maar lekker simpel en smerig, zoals bm hoort te zijn (in mijn oren dan) Je moeder. |
|
Ik hoef ook geen opgelapte zooi hoor, maar dit is gewoon rommelig op een kutmanier en mist ook de vuiligheid van een Beherit, die het dus wél goed doen. Duffe riffs die soms ook nog baggerslecht in mekaar overlopen (wtf moet die 'pauze' rond 1:15 voorstellen) en een om onverklaarbare reden irritatie-opwekkend drumgeluid. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 12-03-2006 15:13] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Mijn review ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: het is idd weinig krachtig, de vergelijking en het verhaaltje zijn allebei aardig overtrokken even wat vaker geluisterd ondertussen Je moeder. |
|
Moet wel eerlijk zeggen dat tegen het eind van de plaat er wel enkele gave riffs voorbij komen. Helaas kunnen deze de plaat niet redden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vergeet dat "om onverklaarbare reden" van mij ook maar, ik weet nu wat het probleem is; die fucking snare of wat ervoor door moet gaan, hondsirritant gerammel. Het komt gewoon boven de rest uit! En dat is slechts het geluid, verder is het hele drumwerk zelf natuurlijk al te triest voor woorden. Echt, ik kan erg gecharmeerd zijn van onstrak garage-achtig spel (de heer Capricornus op oude Graveland opnames is een goed voorbeeld), maar er zit een duidelijk veld tussen 'onstrak' en 'maar wat aanklooien', en dat laatste lijkt hier het geval te zijn. Ik kan ook wel als een debiel op willekeurig gaan zitten hengsten, maar dan ben ik slechts baggerirritant en niet 'militaristisch' of 'sfeerverhogend'. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 12-03-2006 15:29] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Sluit ik me volledig bij aan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hahaha, wat een waardeloze drumpartijen, ja. |
|
En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld Suck my piss |
|
Jezus christus wat een kutdrummer zeg Sommige stukjes zijn wel redelijk maar ik vin dit echt niet geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die overgangen zijn idd nogal kut. Als je die echter buiten beschouwing laat is het geheel wel aardig. |
|
Die naam brengt bij mij het vermoeden omhoog dat er of sprake is van een hoog puberaal gehalte of een flinke sterfte van hersencellen door overmatig alcoholgebruik. |
|
mmm. Van dit soort bands gaan er 200 in een gros. Gebruikt die drummer nou een drumstel of een zooitje natte kartonnen dozen? |
|
Ik wist niet dat Lars Ulrich een DM-band begonnen was.. Jezus zeg Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:BM. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Inderdaad, wat een ondermaatse totaal oninteressante rommel. Achter zo'n gave cover hoort een beter product te zitten. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik vind die hoes infantiel. Rommelige tekening zonder perspectief. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 13-03-2006 1:52] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |