|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kan op dit forum sreamen of grunten. |
|
Suck my piss |
|
quote: Ik. |
|
Skully for teh win |
|
Cool ik ook maar ik moet veel hoesten als ik telang krijs |
|
Zodra je de baard in de keel krijgt gaat dat wel weg |
|
Tijdens 't poepen |
|
Ik kan wel grunten en screamen op dit forum, hoor. Kijk maar. Grunt. Scream. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ok. |
|
Screamen is gay Ik kan dus wat pruttelsoepjes nabootsen. |
|
Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. Ik mag geen slechte grappen meer maken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-03-2006 19:45] |
|
Jezus waar gaat dit ookalweer over HHAHAH |
|
Ik doe m'n best om mee te brullen met een Aborted bijvoorbeeld Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik brul ook wel eens Against God and Government |
|
NOG zo'n boeiend topic. Gelukkig dat de nieuwe aanwas meteen weer een stuk intelligentie bijdraagt aan het forum. Echt boeiend. Ga door. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat is de vraag toch niet? Brul jij wel eens? Against God and Government |
|
Alleen van 't lachen als ik dit soort nuttige topics zie. Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: sreamen? spelfout weggehaald... |
|
Dat is nieuwe spelling Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Tijd om dat te bespreken met het plaatselijke appel in m'n kamer. |
|
quote: ah je gaat een complete spellingsconferentie organiseren? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Hij houdt ook van "itaar" spelen, aldus zijn profiel. Against God and Government |
|
SLOTJE! FREEZE |
|
Hee niks. Ik kan vet goed grunmten! Disko Disko Partizani |
|
quote: als je klaarkomt ? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |