|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
JA! GAAAAF!! Disko Disko Partizani |
|
Is dit een grap? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nee. Sorre. Disko Disko Partizani |
|
*zwabbert* 'and now you do what they told you!' etc. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Is het lamme topic aanmaak dag vandaag ofzo? |
|
quote: Zwabbert? Disko Disko Partizani |
|
Zijn toch al lang uit elkaar? I am the 1%. |
|
Slotje ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik doe niks... |
|
quote: Hoe kan dat nou? ze draaie het nog steeds hier? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: klopt ja, ondertussen heet t audioslave(alleen n andere zanger dan die van RATM) maar de andere bandleden zijn allemaal van RATM |
|
Hun titelloze eerste en de cover-cd Renegades zijn zeer genietbaar. |
|
quote: Wat als geheel weer geheel anders klinkt. |
|
quote: Als je nu even een sprintje trekt kan je nog net de laatste goederentrein meepakken. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Rage is een van die bands die de populariteit van metal en metal-achtige muziek een nieuwe impuls gaven. ongeveer tegelijk met the Black album van die andere band lokten ze studentjes met semi-boze blikken en glanzend gepoetste spiksplinternieuwe legerkistjes naar de dansvloer. Dat pogo soms gewoon pijn doet, en dat je dan niet lullig moet gaan doen, snapte men wat later pas... |
|
Boeiend. I am the 1%. |
|
*kuch* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Rage against the machine is gewoon jeugdsentiment. Where's my weed! |
|
quote: Idd. Die self-titled plaat in mijn geval, haast nostalgie hehe. Verder ken ik helemaal niets van ze. |
|
Vind alleen Evil Empire nu ook nog wel te pruimen. Rauw en direct; aardige plaat, alhoewel soms iets te veel hiphop en toch iets te veel netjes-binnen-de-lijntjes naar mijn smaak. Verder geen geweldige band. |
|
die eerste cd is te gek, verder ken ik eigenlijk niks van ze |
|
Goeie muziek, goede zang, enkel hun levensvisie vind ik gruwelijk fout extremisten blijven extremisten, of je nu ultrarechts of, zoals in hun geval, ultralinks bent... Ze staken het echt niet onder stoelen of banken, hoor. Tom Morello liep met 'Sendero Luminoso' op zijn gitaar genoteerd, dat is een Cubaanse militia, voor wie het niet wist. En wie met een Che Guevara of een Castroshirt rondloopt, daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: zouden ze ook shirts met de beeltenis van Hitler of Goebbels verkopen? En: zouden die rebelse tienertjes wel beseffen waarvoor Guevara stond??? [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 14-03-2006 10:52] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
vette muziek |
|
quote: Nee dat wist ik niet Sendero Luminoso is een Peruaanse maoistische militie. Het Lichtend Pad. Heb een nummer gehoord van R.A.T.M met Snoop Doggy Dog (uit 1999 o.i.d) Best goed. De rest van hun werk boeit me niet zo. |
|
quote: 100% +1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |