|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
des te meer reden voor een feestje dus. ik ben hier zeker bij aanwezig. leuk festivalletje! |
|
quote: Jij hebt ook altijd wel wat te zeiken, he....... choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Een andere datum was niet beschikbaar, dus helaas Teknoir. De reserveringen lopen gestaag door, dus het schijnt dat weinig mensen het een probleem vinden.... |
|
hey Het Bolwerk, ik vind dit helemaal niet raar gepland. zie reacties hierboven. dat gezeur altijd om/met koninginnedag. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 30-03-2006 14:20] |
|
Oh, ok Teknoir. Duidelijk |
|
owjah... kaarten reserveren... zal ook maar eens gaan doen... *schopt* |
|
Zaterdag al! Prey begint vroeg (om 19.50) dus mensen die ons graag willen zien: kom op tijd! [Dit bericht is gewijzigd door Rule-Ant op 26-04-2006 22:59] |
|
Hmm, best wel effe zin in vanavond. Ik zal m'n mooiste gothic jurk zometeen eens vast uit de kast gaan halen hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Was dat echt de mooiste? Spel vouten zijn cool! |
|
Was leuk gisteren! Vooral Prey en Autumn spraken me aan. Elis had ik al eerder gezien en heeft niet zoveel indruk achter gelaten. Leaves Eyes was okey, maar ook niet al te indrukwekkend... (vond ik dan heh!) |
|
quote: Hehe, jij was dus wel Flappie. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik BEN Flappie Spel vouten zijn cool! |
|
Hey Flappie, jij maakte steeds die droge opmerkingen bij Leaves Eyes over handjes in de lucht e.d. Vond het een leuke avond, jammer dat de entree zo traag was, wij met Prey een korte set moesten spelen en mensen die ons wilden zien ons gemist hebben...in ieder geval wel lekker gespeeld! Groet! Roeland / PREY |
|
Had jullie gráág willen ruilen tegen Elis, maar goed, die sociale werkplaatser aan de kassa deed zn best... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tja, ik vermaak me wel, is het niet door de band dan vermaak ik mezelf wel... Leaves Eyes heeft voor mijn smaak iets teveel ballads en het was ook echt 3x per nummer:"Show me your hands!" Jullie ook niet gezien.... Op het podium dan.... Paar week terug nog wel in Simplon. SLAYORRRRRR! Spel vouten zijn cool! |
|
ah okee! Simplon was ook wel een lekker optreden, en wat langer dan in Sneek Ja, ik merkte wel goed dat je jezelf aan het vermaken was. Hahah, Slayor idd! Ik vond Elis ook niet echt denderend, wat mij betreft mochten we ook gewisseld worden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |