|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
25 maart: WAPENSPRAAK & DRINKGELAG (Bel) Pagan Stormfolk Thräsh Attakk DARK AGES (Bel) Majestic Satanic Metal Of Death Zaal Babylon, Woerden. http://www.belangrijk.nl |
|
hmm, redelijk dichtbij.. denk dat ik hier wel te vinden ben "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zal er ook rondstruikelen |
|
aanwezig |
|
Oja, zoiets hoorde ik een tijd terug. Maar niet aanwezig. In dezelfde tent W&D wel eens gezien, gave tent en gave band, dat wel. |
|
Mörgen! |
|
It's the CALL of the Triumpher of THE LEGENDARY ROCK WARRIOR THOR, boy! |
|
quote: eerder een powermetal homeau "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
THOR heerst alles er uit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Weet iemand eigenlijk hoe laat het begint? op de site staat 9 uur maar via via hoor ik van de band dat ze al tijdje niks van de organisator hebben gehoord en dat het ook best om 8 uur zou kunnen beginnen... |
|
Babylon kennende rond een uur of 10 tot half 11. |
|
Babylon is een uitstekende tent; goeie entreeprijs, goedkoop en goed bier, maar onwijze kuttijden, voor treinreizigers onmogelijk zelfs. Je mist gegarandeerd het hoofdprogramma. Jammer. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Vanavond rijden er dacht ik geen treinen, maar wel bussen, tussen gouda en woerden.. weet niet hoe de verbinding is met utrecht.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik zal er ook wel weer zijn denk ik... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik blijf het vreemd vinden, de bands hebben dus afgesproken om 8 uur te beginnen maar de zaal gaat 9 uur open en de organisatie laat niks van ze horen maar goed. |
|
quote: Vaag. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, ik was net (voor school ) op Rotterdam CS waar ik een en ander over die shit hoorde ja. Er rijdeng een treinen tussen Gouda Goverwelle en Woerden, Rotterdam Hofplein en Utrecht Centraal en nog wat stations. Overal zijn bussen ingezet. Als je normaal naar Woerden via Rotterdam reist, moet je nu via Leiden Centraal. |
|
zwaar kut geluid en wapenspraak duurde maar 20minuten |
|
quote: Je hebt het wel gehaald? Bruce Banner |
|
quote: Het geluid is daar klote ja. |
|
quote: iets met auto |
|
Chris (geluids man) was ook best wel lam Het geluid in babylon is altijd uitmuntend goed! behalve gister [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 26-03-2006 13:41] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: dan is hij dat altijd zeker? de laatste 2 nummers klonken overigens wel redelijk qua geluid "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ben er 2 keer geweest, toen was het ook klote. |
|
mijn 3de keer en ze hebben inderdaad altijd kut geluid, en een publiek met gemiddelde leeftijd van 15 jaar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |