|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave band inderdaad! |
|
Jezus wat is dit toch vet. |
|
Episch Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iemand nog wat aanraders? Misschien tijd voor een 'niet al te harde post-rock'-topic. :') |
|
De laatste Explosions is rustig. En erg mooi. Misschien pg.lost - it's not me, it's you of Ifthesetreescouldtalk. |
|
Dankjewel, ik ga ze beluisteren! |
|
Die Explosions in the Sky is wel weer vet ja, maar volgens mij had ik pg.lost nog nooit geluisterd, geniale tip! |
|
E.v. nog Codes in the Clouds..? |
|
quote: Years Of Rice And Salt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Klinkt fijn ja, maar kan beter in het post-rocktopic. |
|
Haha Schaep pullde een off-topic hier, ik niet Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Bedankt voor de tips, ik ga ze beluisteren! Op zich doelde ik op post-rock die vergelijkbaar is met God is an Astronaut, dus ik was wel semi-on topic. If These Trees Could Talk vond ik ook wel erg vet. |
|
quote: Nog nooit? Even tip die je al weet: alle albums van MONO. Je kan Elf Fatima, Collapse Under The Empire, Gregor Sama (met vocals), Beware Of Safety (beetje hard), I Hear Sirens, MIAOU (niet zo heel goed, wel blije vibe), The American Dollar (meer ambient), This Will Destroy You, Youth Pictures Of Florence Henderson (met vocals) misschien proberen. Lang niet allemaal even goed, maar het proberen waard. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Afgezien van (inderdaad) Mono en This Will Destroy You ken ik het niet, dus ik kan weer even vooruit, dankjewel! |
|
Niet zulke hele boeiende shit, maar je moet maar beetje kijken wat je lauw vindt. Ik ben niet zo'n post-rock expert ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oh nee, verstand hebben van muziek is sowieso ook niets voor mij, ik wil gewoon naar mooie liedjes luisteren! |
|
Dus dan ga je naar die track die ik gepost heb luisteren, want die is hoe dan ook 'harde post-rock' proof! Daar was je toch naar op zoek? In combinatie met die "Boards Of Canada" achtige beelden natuurlijk helemaal genietbaar en geniaal! Houd ik het iig nog een béétje on-topic en gesorteerd vanwege je vraag om softere shit... JOE! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-03-2011 4:40] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zucht signature |
|
Pas vorig jaar in deze band geraakt. Op een of andere manier haalde ik deze band altijd als Explosions in the Sky voor (wat mijn aandacht nooit kon pakken). Vind geen album echt slecht, maar 'All is Violent...' en 'Far From Refuge' springen er wel duidelijk uit. Moet ze nog eens live checken. |
|
Gister in de W2 gezien. Supergave show. Vermaakt van begin tot einde. En met 'Suicide by Star' als afsluiter in de set ben je bij mij natuurlijk aan het goede adres. |
|
Voor de geïnteresseerden. Ze hebben het album "All is Violent, All is Bright" live gespeeld en opgenomen. Was eigenlijk de bedoeling dat ze hier een tour van zouden doen vanwege het 15 jarige jubileum van de plaat, mja, na drie keer (?) uitstellen hebben ze er maar vanaf gezien en het zo opgelost. Leuk extraatje in de discografie. Het origineel blijft, voor mij, een van de belangrijkste post rock platen ooit uitgebracht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |